"פרקליטי נתניהו לא חידשו דבר"

גורמים משפטיים: לא קיבלנו חומרים חדשים. עורך הדין יוסי אשכנזי, פרקליטו של ראש הממשלה נתניהו, טוען הפוך: "יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה. הצגנו מסמכים שלא היו בחומרי החקירה"

עו"ד עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה נתניהו, אמר אתמול (חמישי) בצאתו מהדיונים בתיקי השימוע של ראש הממשלה: "הצגנו היום את המשך הטענות בתיק 4000. הטענות היו משכנעות ונשמעו בקשב רב. בראשון הקרוב נציג את הטענות בתיק 1000. אין לי ספק כי בתום השימוע לא יהיה מנוס מסגירת התיקים".

מנגד, הכתב המקושר עם הפרקליטות אביעד גליקמן דיווח בערוץ 13 מפי ‏גורמים משפטיים בכירים כי "בניגוד לטענות פרקליטי נתניהו אתמול שלא חידשו דבר, היו ממוחזרות ולא הפתיעו, היום עורך הדין אשכנזי טען טיעונים ממוקדים וטובים. ההתמקדות היתה בנושא עדי המדינה והסיקור החיובי".

עורך הדין יוסי אשכנזי, פרקליטו של ראש הממשלה נתניהו, אמר בכניסה לשימוע: "יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה. הצגנו מסמכים שלא היו בחומרי החקירה", אמר. הפרקליט הוסיף, "טענו אתמול בשימוע אצל היועץ המשפטי במשך 11 שעות. אני מעריך שנצטרך זמן דומה גם היום".

פרקליטי נתניהו מסרו כי : "הצגנו ראיות מאוד מפורטות, שנתמכות בהרבה ראיות שסותרות את מה שנטען בכתב החשדות. היועץ הקשיב לנו. אנחנו מקווים ומאמינים שלא יישאר מכתב החשדות הזה שום דבר והתיקים ייסגרו".

מטעמו של ראש הממשלה נמסר: "פרקליטיו של ראש הממשלה, שהכינו את התשובות לשימוע ביסודיות רבה, העלו שורה ארוכה של טיעונים שנתמכים בראיות רבות, חלקן חדשות, שסותרים לחלוטין את הטענות בכתב החשדות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *