"צדיקים בסדום"- ראשי הערים שנגד מופע הבזבזנות של הזיקוקין ביום העצמאות

מאחורי יוזמת מופע האבסורד עומדת השרה מירי רגב

הממשלה בצעד חסר רגישות כלכלית, אישרה לערוך מופע זיקוקין ביום העצמאות כאשר מדובר בהוצאה של מאות אלפים לכל עירייה.

למרות האישור התמוה, מספר ראשי ערים אחראים הודיעו כי לא ישתתפו בחגיגית בזבוז הכספים הזו ויעשו דברים מועילים יותר למען תושביהם דווקא בעת הזו.

מוותרים על החגיגות: למרות אישור הממשלה לערוך מופעי זיקוקים בערב יום העצמאות, מספר ראשי ערים הבהירו הבוקר (חמישי) כי הם מוותרים על המופעים השנה ויקצו את המשאבים למטרות אחרות. בין ראשי הערים שוויתרו על הזיקוקים נמנו ראש עיריית תל אביב רון חולדאי וראש עיריית הרצליה משה פדלון

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ': "כשיש למעלה ממיליון מובטלים ושכל שקל חיוני בעת הזו כדי לסייע לנזקקים ולעזור כדי להציל חיי אדם – אני מתנצל, אבל זה לא הזמן לחגיגות ראוותניות" .

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק: " בעת הזו הכסף שייחסך מחגיגות ערב העצמאות, יידרש למימון פטורים והנחות מארנונה , להמשך טיפול ועזרה לקשישים ושורדי שואה, לעזרה לחינוך המיוחד ולעוד לא מעט נושאים שנזדקק לחזקם בתקופה הקרובה. בשורות טובות לכולנו".

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "מנקודת ראותי, אין הצדקה מוסרית להוצאה כספית של עשרות אלפי שקלים על זיקוקים, שעה שכלל המשק ואזרחי המדינה מתמודדים עם משבר כלכלי כתוצאה מהקורונה".

אמיר כוכבי, ראש עיריית הוד השרון: "במציאות כלכלית קשה, כשעומק הנזק לרשויות, לעסקים ולתושבות והתושבים, רק עולה, נכון יהיה לעשות שימוש מושכל יותר בתקציב העירוני, מאשר מופעי זיקוקים קצרים שממילא מרבית התושבים לא יחשפו אליהם".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *