"צעיר חסר ישע": תלונה למח"ש נגד השוטרים שהיכו את הנער המיוחד

הבוקר (ב') הוגשה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תלונה נגד אלו שהכו את הצעיר החרדי באירועי ל"ג בעומר בירושלים

הבוקר (ב') הוגשה במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תלונה נגד אלו שהכו את הצעיר החרדי הלומד בחינוך המיוחד באירועי ל"ג בעומר בירושלים. מדובר בבחור צעיר עם מוגבלות. ליוויו המשפטי יעשה באמצעות עוה"ד עמית חדד, אליהו וייס ויאיר לשם ממשרד חדד רוט.

עו"ד עמית חדד מסר: "מדובר באירוע חמור במיוחד, שפגע בראש ובראשונה באותו צעיר חסר ישע, אבל גם פגע פגיעה אנושה באמון הציבור במערכת. לא יכול להיות שאדם חסר ישע המתהלך ברחוב, ימצא עצמו קורבן למתקפה אכזרית דווקא מצד אלו שאמורים לשמור עליו. התלונה שהוגשה היום היא יריית הפתיחה במאבק למצות עם האשמים."

כזכור, רדיו קול ברמה הוביל מאבק חסר תקדים הדורש באופן בלתי משתמע מהמשטרה להתנצל, אלא שעד כה המשטרה סירבה למסור הודעת התנצלות ואף שוקלת שלא להגיש כתבי אישום בפרשה כנגד השוטרים שתקפו באכזריות את הנער החרדי.

כעשרה שוטרי מג"ב פעלו אמש באלימות נוראית נגד נער הלוקה באוטיזם, שהיה בסביבת מדורה ברחוב רש"י פינת רחוב הטורים בירושלים, שלטענת המשטרה חרגה מהכללים והיוותה סכנה, מה שלא מסביר בשום אופן את האלימות הקשה שהפעילו נגד הנער המסכן, החוסה במוסד "שיח סוד".

מלך זילברשלג, שהפיץ את הסרטון, כתב: "כבוד גדול למשטרת ישראל. אין לי מושג מה היה שם, אבל שום דבר בעולם לא מצדיק כמות כזאת של גברתנים שיכו עד זוב דם נער אוטיסט. הזוועה הזאת תעבור בשתיקה ואף אחד לא יטפל בה, הלוואי ואני מתבדה".

זילברשלג אף אמר כי הוא מכיר את הנער: "אני לא ניזון משמועות או מחליט על סמך מה שנראה לי. אני מכיר את הבחור, הוא נמצא במוסד בשם 'שיח סוד'. עכשיו תסתכלו על התמונה הזאת ותגידו לי אם משהו בה נראה לכם הגיוני".

זילברשלג אמר עוד "הרקע הוא ביטול מדורת ל"ג בעומר שנענה בהתנגדות של כמה נערים. לא הפגנה ולא נעלי עקב. לא רואה שום הצדקה לברוטליות הזאת, שהמשיכה גם אחרי שנוכחים הסבירו שהוא לוקה בנפשו".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. למה אתר הידברות (הידרדרות) של זמיר כהן אנו מסקר ומתעלם באופן שיטתי מאירוע התקיפה של הנער ינקי רוזנברג ע"י שוטרים בריונים? כנראה בשל אהבתו למוסדות המדינה והשלטון כגון צה''ל והמשטרה שמקבלים תמיד סיקור חיובי באתר שלהם!!!

    למה אתר הידברות (הידרדרות) של זמיר כהן אנו מסקר ומתעלם באופן שיטתי מאירוע התקיפה של הנער ינקי רוזנברג ע"י שוטרים בריונים?
    כנראה בשל אהבתו למוסדות המדינה והשלטון כגון צה"ל והמשטרה שמקבלים תמיד סיקור חיובי באתר שלהם!!!

    גד |
    הגב