צפו במופע של בנט: "אנשים מתים, אתם השתגעתם?"

ח"כ נפתלי בנט נאם היום במליאה והחליט להגיב לשר המשפטים אבי ניסנקורן, בעקבות האשמותיו הקשות אתמול ואמר "אתם 80 יום בממשלה, כמה אתם מתעסקים בקורונה? לא עשיתם כלום בעניין בדיקות, לא עשיתם כלום בעניין החקירות האמפידיולוגיות, לא עשיתם כלום, אתם הורסים את החיים של תושבי מדינת ישראל, אתם הורגים אותם מבפנים". צפו

יו"ר ימינה נפתלי בנט חשף מעל בימת המליאה "כשאני הייתי שר ביטחון אני עבדתי בשבת, חיללתי שבת, כי זה פיקוח נפש", וזעק על שרי הממשלה "אנשים מתים מה אתם עושים, תתפסו את עצמכם בידיים".

ח"כ נפתלי בנט נאם היום במליאה והחליט להגיב לשר המשפטים אבי ניסנקורן, בעקבות האשמותיו הקשות אתמול ואמר "אתם 80 יום בממשלה, כמה אתם מתעסקים בקורונה? לא עשיתם כלום בעניין בדיקות, לא עשיתם כלום בעניין החקירות האמפידיולוגיות, לא עשיתם כלום, אתם הורסים את החיים של תושבי מדינת ישראל, אתם הורגים אותם מבפנים".

בנט הוסיף "לפני 40 יום פניתי לראש לשכתך בבקשה לשיחה אישית בנושא הקורונה. ביקשתי שוב אחרי 20 יום. ושוב. העברתי לך כבר ב-29 במרץ בעודי שר הביטחון הגשתי תכנית התמודדות ראשונית ולאחר מכן התמודדות לקראת גל שני, אין לי עניין להיכנס לממשלה המנופחת והאטומה בתולדות המדינה. אני רק רוצה לעזור".

בנט המשיך ומנה ארגונים שעומדים לקרוס ואמר "הם קורסים ואתם לא עושים כלום, לא העברתם להם כסף, אתם 80 יום בממשלה, אתם צריכים לעבוד יומם ולילה, כשאני הייתי שר ביטחון אני עבדתי בשבת, חיללתי שבת, כי זה פיקוח נפש, אנשים מתים מה אתם עושים, תתפסו את עצמכם בידיים".

לסיום הוסיף בנט: "יש לנו עם שהולך ומת, תתחילו לעבוד, אחרץ לא ישאר לנו עם, לא תשאר לנו מדינה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טעות בכתבה

    ערבבתם שני נאומים יחד – לניסקורן נאום אחד, ולנתניהו נאום אחר

    טעות בכתבה |
    הגב