צפו: ח"כ משה גפני על אחמד טיבי והמגזר הערבי "אתם ליגיטימיים – אתה כמו איש דגל התורה"

יו"ר דגל התורה וועדת הכספים משה גפני הפתיע חלק מהנכחים במליאת הועדה שפתח במונולוג שבח כלפי ח"כ אחמד טיבי, הרשימה המשותפת והמגזר הערבי, דווקא בעיצומם של ימים בהם השיח הוא על ממשלת מיעוט בשיתוף פעולה עם כחול לבן והרשימה המשותפת שתשאיר את החרדים בספסלי האופוזיציה

ח"כ גפני התבטא היום בפתח ישיבת וועדת הכספים ואמר "מבחינתי הציבור הערבי בוודאי לגטימי, והחברות שלי עם ח"כ טיבי ועם חברים אחרים ברשימה המשותפת ליגיטימית – טיבי נראה כמו איש דגל התורה, ואנחנו נעלה את נושא הליגיטימיות בישיבת הסיעה שלנו, אני רוצה להודות לך ח"כ טיבי על שיתוף הפעולה" אחד מחברי הכנסת של שס שנכחו במקום אמר .

יו״ר סיעת ישראל ביתנו, ח״כ עודד פורר, כתב כעת בחשבון הטוויטר שלו ״עוד פרק ברומן המתמשך בין המפלגות החרדיות למפלגות הערביות. אם מישהו עדיין תמים לגבי החיבור ההדוק בין הרשימה המשותפת לש"ס ויהדות התורה, שיצפה בצילומים מדיוני ועדת הכספים מהיום. ‏כזה סיפור אהבה לא ראיתם מזמן".

מ"המטה החרדי בליכוד" נמסר בתגובה לדברי ח"כ משה גפני (יהדות התורה) וח"כ ינון אזולאי (ש"ס) על השותפות עם ח"כ אחמד טיבי והרשימה המשותפת: "יועצו של רוצח היהודים הגדול והיעיל ביותר מאז השואה הוא איש דגל התורה? חבריו לרשימת תומכי הטרור הם שותפים קרובים ונאמנים?! כפי שאמרנו – עסקני המפלגות החרדיות מנותקים לחלוטין מהציבור החרדי ודואגים אך ורק לעצמם. הציבור החרדי אינו שותף של טרוריסטים ותומכיהם".

צפו בוידאו:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *