צפו: מזכיר המועצת של אגודה מקריא את החלטות המועצת

ועידת ישראל התכנסה היום במלון גלי צאנז בנתניה לקראת הבחירות לכנסת בתום האירוע, קרא מזכיר המועצת לכלל החסידויות להתאחד תחת המטרייה של אגודת ישראל. צפו בהצהרה

ועידת ישראל התכנסה היום במלון גלי צאנז בנתניה לקראת הבחירות לכנסת, במאורע ההיסטורי השתתפו אדמורי"ם רבים מכלל עולם החסידויות

בסיום הכינוס עם גדולי ישראל מזכיר המועצת הקריא את החלטות המעמד ההיסטורי והצהיר: “אנו קוראים לכל הקהילות שאינם מיוצגים באגודת ישראל בואו לעזרת ה בגיבורים והצטרפו לתנועה הקדושה”.

עוד הוסיף מזכיר המועצת ואמר כי הדרישה מחברי הכנסת של אגו"י ויתר המפלגות החרדיות למצוא יחדיו פתרון בטווח המיידי והארוך למצוקת הדיור הכואבת.

האדמו"ר מויז'ניץ אמר בנאומו במהלך ועידת אגודת ישראל: "אגודת ישראל זה קנאים. אומרים שאלו שלא לוקחים כסף מהמדינה ולא מצביעים בבחירות הם קנאים. קנאים זה מי שעובד את השם יתברך".

מיד אחריו דיבר האדמו"ר מנדבורנה שאמר בנאומו "אין זה סוד שיש חילוקי דעות אבל זה לא אמור להפריע. יש עיני העדה שפועלים במשותף איך להושיע את עם ישראל מהגלות".

אחרון הנואמים היה האדמו"ר מצאנז שאמר בנאומו ״המציאות בארץ ישראל שללא נציגות חרדית חזקה לא נוכל לחיות ולגדל כאן את הילדים שלנו, זריקת אבנים והפגנות זה לא דרך. צריך לשמור שגם בת״א לא יחללו שבת״.

בועידת 'אגודת ישראל' משתתפים: האדמו״רים מבעלזא, ויז'ניץ, צאנז, ערלוי, באיאן, סערט ויז'ניץ, סאדיגורה, מחנובקא, נדבורנא, פיטסבורג, סטריקוב, זוועהיל, מודז'יץ, שידלובצא, בוסטון, באטשאן, קאפיטשניץ, טריסק, נאראל, דז'יקוב ויז'ניץ, קוזמיר, קליוולנד וטאלנא ובני האדמור"ים מגור וסלונים.

צפו בהכרזה

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *