צפו: עימות סוער בין רון קובי לשר סמוטריץ "נקווה שיעיפו אותך מהעיר"

במקום לדאוג לטבריה, שוב נראה כי רון קובי דואג לפוליטיקה האישית שלו על גב התושבים, והפעם: רון קובי תקף מילולית את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ בועידת המשפיעים של חדשות 12, סמוטריץ' מצידו לא נשאר חייב

ביקורת נוקבת הופנתה כלפי רון קובי וגורמים שהיו במקום טוענים כי "במקום שראש עירייה יגיע לכנס הזה בכדי לקדם את האינטרסים של עירו, הגיע קובי בכדי ליצור פרובוקציות עם שרי ממשלת ישראל. ומי הנפגעים מכך? תושבי עירו, טבריה!".

רפאל טרבלסי בתגובה: "שוב בוחר רון קובי להקריב על מזבח הטירוף שלו את תושבי העיר טבריה. רק אמש עידכנתי בישיבת תכנון ובניה את ראש העירייה על פגישת עבודה שערכתי עם שר התחבורה בכדי לקדם ולשחרר את הפרויקטים שנמצאים במשרדו וזו התודה שקובי אומר לשר. בושה וחרפה של אדם. אין לי ספק כי רון קובי פוגע פגיעה קשה בטבריה ותושביה. אני וחברי לסיעה יוסף בן חמו נמשיך לסייע בכל כוחנו ובכל דרך אפשרית לעיר ונהווה את הקו השפוי והצינור המחבר בין טבריה לירושלים, בין עיריית טבריה לממשלת ולכנסת ישראל"

חבר מועצת העיר יוסי בן חמו מסר בתגובה: "הספקתי לספור את הפעמים בהן אני בוש ונכלם בפתק הצהוב אותו בחרו רוב תושבי טבריה. איש ההרס ממשיך לזרוע שנאה ומחלוקת בכל מקום, ומה שהכי גרוע – מוציא את דיבת עירו רעה בעיני תושבי מדינת ישראל ונבחרי הציבור"

צפו:

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *