צפו: פריד הקפיץ את האלפים בברלין

ברלין היהודית לא זוכרת אירוע המוני שכזה בעשורים האחרונים: אמש מילאו אלפים את אולם הפילהרמוניה בבירת גרמניה, למופע חסידי סוחף ומושקע עם 75 נגנים ואברהם פריד אחד > לצד אלפי המשתתפים היהודיים, שמספרם עמד על למעלה משלושת אלפים (!), השתתפתה גם משלחת ייצוגית של ממשלת גרמניה, לצד רבנים ודמויות נכבדות > רבה של ברלין, העומד מאחורי האירוע: "פריצת דרך נוספת בחיים היהודיים" > לסיפור המלא

ברלין היהודית לא זוכרת אירוע המוני שכזה בעשורים האחרונים: אמש, יום ראשון, מילאו אלפים את אולם הפילהרמוניה בבירת גרמניה, למופע חסידי סוחף ומושקע, למען בניית הקמפוס היהודי החדש ההולך ונבנה בימים אלה.

היו שם ניגונים חסידיים, ריקודים והרבה שמחה יהודית, עם הרכב מוזיקלי ייחודי שמנה 75 נגנים ואברהם פריד אחד שהקפיץ את הקהל במשך שעות.

בין כלל אלפי המשתתפים היהודיים, שמספרם עמד על למעלה משלושת אלפים (!), השתתפתה גם משלחת ייצוגית של ממשלת גרמניה, ובהם: חברי ממשלה, סגן נשיא הבונדסטאג (הפרלמנט הגרמני), שורת שגרירים נכבדים, נשיא הקהילות היהודיות בגרמניה ד"ר יוסף שוסטר שאף נשא דברים, רבנים מגרמניה ומשוויץ.

בפתח הערב, התכבד לשאת דברים רבה של ברלין, הרב יהודה טייכטל, עומד מאחורי ארגון העומד. הרב טייכטל דיבר בהתלהבות רבה על הערב ההיסטורי שמהווה פריצת דרך נוספת בחיים היהודיים בברלין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *