צפו: ראש הממשלה בנימין נתניהו חושף את הבוטים

לאחר הכתבה שפורסמה הבוקר בעיתון ידיעות אחרונות ויצרה שיח רב סביב עניין הבוטים שמפעילות המפלגות, ולאחר האשמה שהליכוד מפעילה את אותם בוטים, החליט נתניהו לכנס מסיבת עיתונאים. צפו

לאחר הכתבה שפורסמה הבוקר בעיתון ידיעות אחרונות ויצרה שיח רב סביב עניין הבוטים שמפעילות המפלגות, ולאחר האשמה שהליכוד מפעילה את אותם בוטים, החליט נתניהו לכנס מסיבת עיתונאים.

‏ראש הממשלה נתניהו אמר במסיבת העיתונאים "על מה לפיד ידבר? על תקופת הכשל כשר אוצר? על מה הוא מדבר? אז הם מנסים להסיט את תשומת הלב – הדרך הראשונה – העלמה. מעלימים. זה די קל, כי התקשורת מגויסת כמעט כולה עבורם. לפיד-גנץ TV, כולם. כמעט כל הזמן. התקשורת מעלימה ככל האפשר את ההישגים האדירים שלנו".

‏נתניהו אמר על יו"ר כחול לבן בני גנץ "תראו איך הוא קרס תחת הלחץ מול יונית לוי, ובחרדה גדולה, הם מסתכלים על ההישג שהוא עבר את הראיון המלטף עם רינה מצליח. גנץ אומר 'זה החודש הקשה בחייו'. לפעמים כל שנה. התקשורת מעלימה את העובדה שזה גדול עליהם. הם לא בנויים להוביל את ישראל".

‏נתניהו סיים ואמר: "היום עיתון הבית של לפיד המציא את עלילת הבוטים. בהתחלה חשבתי שזה 1 באפריל, אבל זאת עוד עלילת שווא שהתקשורת מתגייסת להפיץ יחד איתם, שעשה ארגון שמאל, וטענו שהתמיכה בליכוד לא של אנשים, אלא של בוטים, של רובוטים. הם אינם מוכנים לקבל שאזרחי ישראל תומכים בליכוד ובי"
מסיבת העיתונאים היא כתגובה להאשמות של מפלגת כחול לבן והעומד בראשה בני גנץ, כאשר אלה הודיעו שיגישו תלונה נגד הליכוד ונגד אותם בוטים בטענה שהם מפיצים נגדם שקרים.

מוקדם יותר נחשף ברשתות התקשורת כי חלק מהבוטים שפורסמו שמותיהם בכתבה היום הם בכלל אנשים אמיתיים עם חשבונות אמיתיים ולא פיקטיבים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *