צפו: רון קובי דורש להסיר שלט של "עסק שומר שבת"

ראש עיריית טבריה רון קובי, התעמת עם בעל דוכן בטיילת שמעוניין לשמור את השבת. בתיעוד שהגיע לידיי אקטואליק נראה ראש עיריית טבריה רון קובי מתעמת עם בעל קיוסק שהתעקש שלא לפתוח בשבת. צפו

בסרטון שפורסם הערב (חמישי) בפייסבוק נראה ראש עיריית טבריה רון קובי כשהוא דורש מבעל עסק בטיילת להסיר שלט עם הכיתוב "עסק שומר שבת".

האלימות הבריונית והטרור אותם חווים בעלי העסקים באזור הטיילת מזה חודש גולשת וחוצה קווים אדומיםראש עירייה מתנהל כבריון, אלים שמתנהג בבריונות כלפי כל בעל עסק שכל בקשתו היא לנוח ביום שבת ולא לעבוד ביום זה.תושבי טבריה חייבים להבין שבאלימות ובבריונות לא מרימים עיר מהקרשים. יש דרכים אחרות, נעימות וטובות.עוד ייכתבו ספרים בחדרי חקירות על ההתנהלות הבריונית של ראש העיר וסובביו בחודש האחרון מול בעלי העסקים באזור הטיילתאיש באמונתו יחיה – חיה ותן לחיות גם למי שרוצה לנוח ביום שבת(בסרטון : ראש עירייה אלים מבקש בצורה אלימה מבעל עסק להוריד שלט עם הכיתוב : עסק שומר שבת)

פורסם על ידי ‏‎Yosef Ben Hemo‎‏ ב- יום חמישי, 31 בינואר 2019

בטקסט שצורף לסרטון נכתב: "האלימות הבריונית והטרור אותם חווים בעלי העסקים באזור הטיילת מזה חודש גולשת וחוצה קווים אדומים. ראש עירייה מתנהל כבריון, אלים שמתנהג בבריונות כלפי כל בעל עסק שכל בקשתו היא לנוח ביום שבת ולא לעבוד ביום זה. תושבי טבריה חייבים להבין שבאלימות ובבריונות לא מרימים עיר מהקרשים. יש דרכים אחרות, נעימות וטובות. עוד ייכתבו ספרים בחדרי חקירות על ההתנהלות הבריונית של ראש העיר וסובביו בחודש האחרון מול בעלי העסקים באזור הטיילת"

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פגעתם ברב דידי.הקב״ה העניש אותכם ברון קובי..בדידי הוה עובדה

    הביאו רב עיר מחוץ לטבריה..ופגעו ברב דידי.
    הקב״ה הביא ג״כ ראש עיר מחוץ לטבריה שיפגע במצביעי הרב בוחבוט.
    מדה כנגד מידה

    ליאור |
    הגב