צפת: ראש העיר מבקש לבטל בניה חרדית, האם חברי המועצה החרדים יתנגדו?

אוחנה דורש להגיש התנגדות לוועדה הארצית, ולשנות את תמהיל הדירות לבניית ווילות וצמודי קרקע, במטרה ברורה להפוך את המקום לאזור דליל או לציבור שאינו חרדי

הערב מכנס ראש העיר צפת החדש שוקי אוחנה ישיבת מועצה במטרה לשנות את הבניה שכבר אושרה בעיר המיועדת לבניינים רבי קומות, האמורים להוות פתרון עבור הציבור החרדי בעיר.

המדובר בתכנית בניה ענקית של מאות יחידות דיור בסמוך לשכונת כנען בצפת אשר כבר עברה את מרבית האישורים הנדרשים, ואף אושרה בוועדה המחוזית בצפון – כאשר אושרו בניינים רבי קומות המותאמים אף למגזר החרדי. אך למרבה ההפתעה הודיע ראש העיר כי הוא מעלה הערב (שני) את הנושא לישיבה המועצה. אוחנה דורש להגיש התנגדות לוועדה הארצית, ולשנות את תמהיל הדירות לבניית ווילות וצמודי קרקע, במטרה ברורה להפוך את המקום לאזור דליל או לציבור שאינו חרדי.

בשעות האחרונות מסר אחד מראשי הקהילות החרדיות בצפת "ראש העיר החילוני הגיע חדור מטרה לשנות את המאזן הדמוגרפי בעיר. הוא מבקש לחלן את העיר. מדובר בסוגיה נפיצה שעלול להשפיע על המשך אכלוס החרדים בעיר, המבחן הגדול יהיה של חברי המועצה החרדים החברים בקואליציה של אוחנה, כיצד הם יצביעו. מדובר במבחן הראשון של החרדים בצפת: האם יתנגדו לתכנית שהיא נגד הציבור החרדי?"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *