קובי שלום מונה למנכ"ל פועלים שוקי הון

בנק הפועלים ופועלים שוקי הון הודיעו הבוקר על מינויו של קובי שלום למנכ"ל פועלים שוקי הון. שלום יחליף את עומר קרייזל אשר הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו עד סוף השנה, בתום חמש שנות כהונה בתפקיד.
מנכ"ל בנק הפועלים, דב קוטלר, הודה לעומר קרייזל על תרומתו הרבה בביסוס החברה כזרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות של הבנק ואיחל לו הצלחה בדרכו החדשה. במהלך כהונתו הוביל את פועלים שוקי הון להגדלת תיק ההשקעות של החברה, בדגש על חברות פרטיות וקרנות השקעות פרטיות (Private Equity) בארץ ובחו"ל. קוטלר איחל לשלום הצלחה בתפקידו ואמר: "ניסיונו העשיר והמגוון יתרמו רבות להצעיד קדימה את פועלים שוקי הון."
שלום כיהן בין השנים 2013-2018 בתפקיד סמנכ"ל בכיר בכלל חברה לביטוח, מנהל אגף אשראי והשקעות פרטיות ואלטרנטיביות. בתפקידו ניהל תיק אשראי לא סחיר בהיקף של 20 מיליארד ₪, השקעות ישירות ופרייבט אקוויטי בהיקף של 10 מיליארד ₪, השקעות מזאנין ועוד. מאז עזב את כלל חברה לביטוח פעל כיועץ עצמאי בליווי עסקאות בתחומים שונים. לפני תפקידו בכלל, היה שותף בקרן ההשקעות רונקו קפיטל פרטנרס, וניהל את חטיבת הנכסים המניבים ותשתיות באפריקה ישראל. את דרכו החל בשירות הציבורי כיועץ במשרד הפנים, במשרד ראש הממשלה וכראש מטה שר האוצר.
פועלים שוקי הון הינה זרוע ההשקעות והבנקאות להשקעות של בנק הפועלים. לפועלים שוקי הון השקעות ישירות בחברות במגוון סקטורים. כמו כן, לפועלים שוקי הון השקעות בקרנות פרייבט אקוויטי מובילות בארץ ובעולם והיא עוסקת בייזום הקמת קרנות עם מנהלים מהשורה הראשונה. בנוסף, מציעה פועלים שוקי הון מגוון שירותי בנקאות להשקעות, לרבות ניהול תהליכי מכירה ורכישה של חברות, גיוסי הון פרטיים והנפקות. לחברה שיתוף פעולה ארוך שנים עם בנק ההשקעות האמריקאי וויליאם בלייר. לפועלים שוקי הון אחזקה של כ-30% בחברת החיתום המובילה בישראל, פועלים אי. בי. אי.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *