קול ששון: שידוכים בברנז'ה • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': בת רב הסלבס' התארסה, בת מצווה למשפחת ינקלביץ, מי הגיע ליום הולדת המשותפת של המפיק וכוכב הרשת? הזוג המלכותי נערך לסלפי, והעיתונאים שטסו לניו יורק

כשהוא מסוחרר ובעיקר מבולבל מהצהרת איווט, בקליינע (שכבר התעייף להסביר לכל ברכפלד ואשתו על..)  התיישב לכתוב לכם את החדשות הקטנות שעשו את השבוע.

מספר עיתונאים חרדים המריאו בראשית השבוע לנופש בניו יורק בכדי להשתתף בצל קורתו של הגאב"ד הידוע ממרוקו. לבקליינע נודע כי הגאב"ד מתכנן להרים את בית מדרשו המפואר במנהטן עד למרומי המגדלים.

מנכ"ל רדיו קול ברמה אריאל דרעי המריא בתחילת השבוע לסיור באתיופיה. שם נהנה בחיק הטבע והתרשם מהנופים המרהיבים.

השבוע התאפיין בשמחות רבות, העיתונאי שעוד לא התאושש מהחתונה ונאלץ ללכת לשמחת הבת מצווה של הבוסית, חכ עומר ינקלביץ. ועל כך בהמשך.

רבה של שכונת 'צהלה' בתל אביב הרב חיים הורביץ, הידוע כמי שממגנט סלבס' אירס אמש את בתו נעמה עם הבחור יאיר קולדצקי (יש קשר משפחתי), בנו של הרב אביעזר קולדצקי (ורעייתו איטה) מנהל רשת הכוללים של המיליארדר החרדי דן גרטלר. בקליינע  מאחל מזל טוב לבן דוד, ומחכה בכיליון עיניים להזמנה.

‏יעקב שוואקי, מגדולי הזמר היהודי, אירס ביום חמישי את בתו הבכורה אדל, החתן הוא הבחור יצחקי מסרי, מתגורר בלייקוד, והוא בן למשפחת אצולה ידועה. שיהיה במזל טוב.

כל בכירי גלי צה"ל ופוליטיקאים קפצו השבוע לחתונת בן מגיש תוכנית "הפינה הכלכלית" בגלי צהל עו"ד עודד לבינסון..ולמי שלא יודע, האיש חרדי ומתגורר באחת משכונות צפון ירושלים.

ומהחתונות לבת מצווה: השבוע התקיימה שמחת הבת מצווה לבתה של ח"כ עומר ינקלביץ שעמדה בעין הסערה והיתה נתונה לשיימינג חסר תקדים. כל בני המשפחה(גם האב המסור) פצחו בריקוד משותף. גם ראש ממשלת המיעוט העתידית בני גנץ ורעייתו הגיעו לשמוח עם עומר, והנה תמונה של ינקלביץ (מתוך טוויטר) עם רעייתו של גנץ.

שבוע אחרי החתונה הגדולה, רפי פרלשטיין הדובר של ח"כ עומר ינקלביץ, הגיע יחד עם אשתו הטריה אלישבע, לתפילה בכותל המערבי. 'בקליינע' תפס אותם באמצע ההכנות לצילום סלפי משותף.

בשבוע שעבר בקליינע תיעד את אותה עומר ינקלביץ בסוד שיח עם מלך הרשת בחתונה של רפי פרלשטיין שנערכה 'בצלע ההר' ליד בית שמש.

וכאן ישראל פריי (ששתה לשוכרה)מטה אוזן לדבריו של משה גלסנר מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה'.

בקליינע תיעד את 'הרוננים' – בתחילה את רונן גרוס, מגיע לעוד בוקר במכון מור

וגם את רונן (פוצי-מוי) בוסתן בדרך לעוד עסקה מוצלחת במחלקת המכירות של רדיו 'קול ברמה'


‏‏
בקליינע תיעד השבוע את איש התקשורת ישראל כהן עם השחקן המוכשר אביב אלוש (הרב יוסף מוראד) בפרמיירה של הסדרה ׳מתיר עגונות׳. בקליינע כבר קיבל עידכון מהעומדים בשער שהתריעו מפני תכנים מזוהמים בסדרה החדשה.

 

ואם חפצה נפשכם בקרטופעל קיגל עסיסי לצד הערינג משובח ואלכוהול איכותי, יכלתם למצוא את כל הטוב הזה בבית הכנסת תפארת ישראל בחיפה, שם נערך הקידושא רבה לנכדתו של הרב יוסי ערבליך יו״ר למענכם, בת ראשונה לבנו הבכור הר״ר משה ערבליך. מזל טוב

 

אמצע הקניות: הבחור החשוב אלנתן אלוני – מבחירי ישיבת 'עטרת ישראל' (ק"ס) ונאמן ביתו של רה"י הגרב"מ אזרחי שליט"א – נצפה מתברך בחמימות מגאב"ד ז'נבה (לשעבר) ובעל ה'באר שרים' הגאון ר' אברהם יפה שלזינגר שליט"א ומבנש"ק הגאון רבי שלמה בוסו שליט"א – לקראת חתונתו בחודש הקרוב.

 

בליל שבת קודש נצפה הגר"ד לאו שליט"א משוחח עם האיש של מכבי ליד היכל יצחק במודיעין עילית. הרב לאו כך מתברר שהה בשבת לרגל שמחה משפחתית. וכאן בתמונה הוא עם שלזינגר במוצאי שבת

שגרירי האיחוד האירופאי ביקר במעדני זהבה, כאן בתמונה הוא מסתודד עם איש החסד ר' אלי ברונר

בצל פרשיית ההטרדה של מומו פיבלר: איש התקשורת של ראש הממשלה טופז לוק, יהודה מנדלוביץ, האיש של מקלב, והעיתונאי ישראל כהן ישבו לצולנט במעדניית זהבה.

חה"כ יעקב אשר הגיע למעונם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א להתברך ולהזמין לקראת חתונת בנו שתתקיים בע"ה ביום ראשון.

אנשי עסקים, כוכבי רשת וזמרים, חגגו אתמול יום הולדת משותף למפיק האגדי מייקל כפלין וכוכב הרשת החרדי שוקי סלומון. בהם, ישי לפידות, רולי דיקמן, ג'קי אזולאי, פייגי יורביץ ועוד' דמויות ששוקי יותר מכיר ובקליינע למזלו הטוב – פחות. הלוקיישן: כלל המשתתפים התבקשו להגיע עם בגדים שחורים וזאת על פי בקשת מעצבת האירוע, האירוע חרג "לגמרי" מכל כללי ההלכה והצניעות.

בקליינע כמובן שמסתייג מאירוע שכזה, וכמו שנאמר ילבש שחורים וכו'..

השבוע (ראשון) בערב בקניון איילון ברמת גן, בתוך מתחם מיוחד שהוקם ברחבה המרכזית של הקניון, נפתחה תערוכת הצילומים של מיזם "לשון הרע לא מדבר אלי", המיזם מאחוריו עומד איש העסקים החרדי דוד הלפרין.

מזל״ט לידידינו איש התקשורת יוסי אליטוב עורך עיתון ׳משפחה׳ לרגל הולדת הנכדה הראשונה בת לבנו דוידי.

ומי שפחות מתרגש אך חוגג לא פחות, הוא הפרשן יעקב ריבלין שנולד לו נכד נוסף בשרשרת.

מזל טובל לנחמן ניימן חבר עיירת מודיעין עילית להולדת הבן. שמחת הברית נערכה בבית הכנסת לדרמן. בסנדקאות כובד  מרן הגר"ח, והנה כאן הוא בתמונה עם הרב זילברשטיין חבר המועצת ורבה של רמת אלחנן.

מזל טוב לאיש הדיגיטל מוישי לוינגר לרגל הולדת הבת, רוב אושר ונחת!

מזל טוב למפיק מרדכי רבינוביץ לרגל הולדת הבן.

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

 

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חרדים

    לינקלביץ רואים את המרפק ביודעין!, פרלשטין נראית בלי גרביים…. תמשיכו לקרוא לעצמכם חרדים.

    שומר לשונו |
    הגב
  2. זווועה זה ממש לא חרדי זה האתר שמייצג את קול ברמה??

    איככססס

    אנונימי |
    הגב
    • גועל נפש

      ממש גועל. אין מילים. חבל שבכלל נכנסתי לאתר הזה. אם חפצה נפשינו בסלב, אצל אחינו החילונים יותר מעניין. חיקוי מגעיל

      יעל |
      הגב