קטסטרופה בישיבת חדרה: עשרות בחורים עם סימפטומים, ר"מ בישיבה אושפז

קרוב ל-100 בחורים בישיבת חדרה נמצאו עם תסמינים לנגיף, הגאון רבי דוד דויטש, ר"מ בישיבת כנסת יצחק בחדרה וחתנו של הגאון רבי ברוך סולוביציק שליט"א פונה אמש לבית החולים לאחר שסבל מקשיי נשימה, מצבו מוגדר קל

קרוב ל-100 בחורים בישיבת חדרה נמצאו עם תסמינים לנגיף, הגאון רבי דוד דויטש, ר"מ בישיבת כנסת יצחק בחדרה וחתנו של הגאון רבי ברוך סולוביציק שליט"א פונה אמש לבית החולים לאחר שסבל מקשיי נשימה, מצבו מוגדר קל.

ל'אקטואליק' נודע עוד כי הגאון רבי דוד דויטש ר"מ בישיבת כנסת יצחק בחדרה וחתנו של הגאון רבי ברוך סולוביציק שליט"א ראש ישיבת תורת זאב, פונה בשעות האחרונות לבית החולים לניאדו בנתניה. לפני כמה שבועות נדבק בנגיף ושרוי בחולשה גדולה. שמו לתפילה הרב דוד נתן בן חנה.

גורם המקורב לישיבה טוען כי "יש שם קטסטרופה שלימה בישיבה, בחורים רבים שוכבים במיטות בלי לזוז, וכי עוד אחד מראשי הישיבה נעדר מספר ימים לאחר שנדבק בנגיף".

יש לציין כי יש רבים בפלג הירושלמי שכן נשמרים על הכללים, ובעיקר המבוגרים ורבני הפלג שעוטים מסכות ושומרים על כללי משרד הבריאות, ההפקרות ואי המשמעת בעיקר אצל הצעירים שסבורים שהקורונה אינה פוגעת באוכלוסיה הצעירה.

.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *