קינג ביבי היכה שוב: 35 לליכוד – 35 לגנץ

לאחר ספירת 97% מהקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו נבחר בפעם החמישית – המפלגות החרדיות גדלו – הסיפור העצוב: בנט לא עובר את החסימה ומחכה לקולות החיילים

לאחר ספירת 97% מהקלפיות, ראש הממשלה בנימין נתניהו נבחר בפעם החמישית לראש ממשלה,ובכך עשוי לעשות היסטוריה ולמלא את ימיו בתפקיד הרם יותר מבן גוריון. המפלגת החרדיות רושמות הישג כביר, ואילו מפלגתם של בנט – שקד, לא עוברת לעת עתה את אחוז החסימה.

הפער בין נתניהו לגנץ עומד על כ-10,000 קולות כשעדיין נותר לספור את המעטפות הכפולות וקולות החיילים. 11 אלף קולות נפסלו.

הליכוד בראשות נתניהו מקבל 35 מנדטים, כמו גם כחול לבן שגרפה 35 מנדטים, אולם גוש השמאל הצטמק, ובכך לא יוכל גנץ להרכיב קואליציה.

הישג ענק נרשם למפלגות החרדיות מקבלות כל אחת 8 – יהדות התורה: 8 ש"ס: 8. מדובר בהישג ענק עבור המפלגות החרדיות שחששו מאחוז הצבעה גבוה וממשתה מנדטים של ראש הממשלה שהתראיין בכל התחנות החרדיות.

תוצאות נוספות: מפלגת העבודה בראשות  גבאי צוללת ל- 6 חד"ש תע"ל: 6 איחוד הימין: 5 ישראל ביתנו: 5 כולנו: 4 מרצ: 5. נפתלי בנט רחוק בכמה אלפי קולות מלעבור את אחוז החסימה.

רע"ם-בל"ד מתנדנדים על אחוז החסימה עם 3.45% מהקולות. מתחת לאחוז החסימה נמצאות הימין החדש (3.14%) של נפתלי בנט ואיילת שקד, שקיוו לקבל את תיקי הביטחון והמשפטים – ולפחות בינתיים נמצאים מחוץ לכנסת. זהות של משה פייגלין (2.51%) נמצאת כרגע מחוץ לכנסת. גשר של אורלי לוי אבקסיס (1.75%) גם לא עברה את אחוז החסימה.

 

‏יועצו של רה"מ, יונתן אוריך אומר בגל"צ: בעקבות תוצאות האמת הממשיכות להתפרסם: "יש פה הבעת אמון מאוד גדולה של הציבור הישראלי בנתניהו. לא רק בדרכו ובמדיניותו, אלא גם באדם עצמו"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הכי משקף את הבחירות זה מה שעמית סגל אמר אתמול: נתניהו הביא 70 קולות! 35 ל

    לליכוד ו35 לגנץ לפיד.
    למרות כל מה שעשו לנתניהו למרות התיקשורת והתשקורת והצרת צעדיו של נתניהו זה הישג היסטרי היסטרי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב