קמפיין חוצות ברחבי בית שמש לקבלת גנים ובית כנסת

כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים פתחו תושבי שכונת בר אילן המתחרדת בבית שמש במאבק כנגד ראש העיר עליזה בלוך, עקב נתינת הקצאה למכינה קדם צבאית. תיעוד מהמאבק

כחודש לפני פתיחת שנת הלימודים פתחו תושבי שכונת בר אילן המתחרדת בבית שמש במאבק כנגד ראש העיר עליזה בלוך, עקב נתינת הקצאה למכינה קדם צבאית שמגיעה מחוץ לעיר על חשבון תושבי בר אילן שסמוכים מאוד למקום ההקצאה. התושבים נמצאים ללא מקום לפתיחת שנת הלימודים וללא בית כנסת מסודר וכרגע מתפללים במקלטים ומחסנים.

כעת אומרים בועד תושבי בר אילן: "אנחנו נחושים להמשיך, לא נפסיק עד שראש העיר תדאג לילדים שלנו שגם להם מגיע". לדברי אחד מחברי ועד השכונה: "ראש העיר שהתעלמה מהצרכים אומרת שלא פנו אליה בהידברות, מגוחך להגיב לדברים, ברור שפנו ואף ראש העיר הגיעה מיד לאחר הבחירות לסיור בגני השכונה אבל מאז נעלמו עקבותיה.

במצב הנוכחי להשאיר 94 ילדים ללא גן ו800 תושבים ללא בית כנסת זה אבסורד. כחלק מהקמפיין החדש נשים דגש על הצבת העובדות, שאין גנים זה עובדה, שאין בית כנסת זה עובדה, שראש העיר הקודם משה אבוטבול החל בהליך הקצאתי והיה כל הזמן בהידברות עם תושבי השכונה תוך מתן הצעות לפתרונות אמיתיים זה עובדה. והאבסורד הגדול שראש העיר ממשיכה להתעלם ולטעון 'לא פנו אלי", את מוזמנת כעת לבוא ולשבת, אפשר לפתור הכל בקלות רק צריך לרצות לדאוג לתושבים" מסיים נציג הועד את דבריו.

בתוך כך , השבוע נערכה תהלוכת מחאה עם עשרות רכבים תוך גיבוי ועידוד מתושבי העיר שעודדו את תושבי בר אילן במאבקם הצודק לקבל את מה שמגיע לכל תושב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *