קרב בטוויטר – יאיר שרקי נגד יאיר נתניהו: "גס רוח"

 בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו יוצא למתקפה חזיתית כנגד עיתונאי חדשות 12 יאיר שרקי. 

בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו יוצא למתקפה חזיתית כנגד עיתונאי חדשות 12 יאיר שרקי.  הכל החל כאשר בנו של ראש הממשלה תקף את מפלגות הימין בדף הטוויטר: "היום הזה גרם לי להבין משהו מאוד קשה. גם אם לימין יהיו 90 מנדטים, ולשמאל 5 מנדטים, הם ישלטו בנו וירדו בנו ללא מיצרים. לנו יש תודעה של עבדים, ולהם של אדונים. בפרפרזה לתנך, אנחנו צריכים לחכות שיתחלף דור העבדים הזקן בדור חדש וצעיר ״שלא ידע את מצרים״.

נתניהו הקטן הוסיף: “אנחנו חיים במשטר טוטאליטרי עם תקשורת של צפון קוראה. יש כרגע מסיבת עיתונאים של שר החוץ של בחריין, מדינה ערבית שלא הכירה בנו עד לפני חודשיים, בבית ראש הממשלה בירושלים! ערוצי אלג׳זירה 12 ו-13 פשוט מתעלמים, לא משדרים, ומתעסקים עם הפייק סיפור של משפחת פרקש!”

עיתונאי חדשות 12 יאיר שרקי, לא נותר חייב, ותקף את בנו של ראש הממשלה: "אולי באמת צריך לחכות שיתחלף הדור הרעיל והמביש עם תודעת ״אדונים״ מדומיינת ויהירה שצמח בשולי הימין. דור שאין לו מייצג מדויק יותר מהפרחח גס הרוח, שכבר כמה שעות עסוק בלהצדיק מתקפה על משפחה שכולה, במקום להתבייש להתנצל ולגנות. בלי ״אבל״ ובלי ״בלי קשר״ ובלי ״הם התחילו״. בושה."

יאיר נתניהו, זעם על התגובה ותקף את שרקי: "אתה חתיכת אפס מאופס. שפוט של אדונך אבי ויס השטן ותמכור את אמא שלך בשביל ליטוף ממנו ואמנון אברמוביץ".

בנו של ראש הממשלה המשיך ותקף: "לך תעשה עוד כתבת שטנה בערוץ אלג׳זערה נגד הציבור החרדי ושחרר ממני".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *