קרב הנסיכים החל: בתוך חודש וחצי פריימריז בליכוד

הבחירות לראשות הליכוד יתקיימו בששת השבועות הקרובים. נתניהו "לא פוסל" בחירות כבר בשבועיים וחצי הקרובים, אך הבחירות יתקיימו רק בעוד חודש וחצי. ובנתיים – ברקת & סער

הבחירות לראשות הליכוד יתקיימו בששת השבועות הקרובים. נתניהו "לא פוסל" בחירות כבר בשבועיים וחצי הקרובים, אך  לפי הדיווח בחדשות 12 ההערכה היא שהפריימריז יתקיימו רק לאחר פיזור הכנסת.

הבחירות לראשות המפלגה יתקיימו, בסבירות גבוהה, רק לאחר פיזור הכנסת ולא לפני כמו שדרש ח"כ סער, כך דווח בחדשות 2.  בפגישה הערב בין רה"מ נתניהו ליו"ר מרכז הליכוד כץ, נתניהו למרבה ההפתעה לא פסל לקיים את הפריימריז כבר בשבועיים וחצי הקרובים.

ובנתיים , קרב בין ברקת לסער – גדעון סער תקף בטוויטר את ניר ברקת: ‏"כשנלחמתי עבור הליכוד, שנותר עם 12 מנדטים – ברקת חגג עם שמפניות במטה ״קדימה״ בה היה חבר. אחרי כמה ימים בכנסת ברקת עושה קמפיין כביכול ל״ספר״ או ל״ממלא מקום יו״ר התנועה״ וכדי להוכיח שהוא קיים מנהל קמפיין הסתה נגדי. ברקת, תלמד: ליכודניקים לא קונים בכסף ומנהיגות לא בזגזוגים ומצמוצים."

ניר ברקת מסר בתגובה כי מנהיגות אמיתית נבחנת בשעת משבר. התבלבלת קצת ממחיאות הכפיים של השמאל והתקשורת ונכשלת בניסיון להדיח את ראש הממשלה. גילית חוסר נאמנות בשעה הכי קשה של נתניהו והליכוד. הפניקה, איבוד העשתונות והמתקפות האישיות והנמוכות כלפי ראש הממשלה וכלפי לא יצליחו לטשטש זאת.
תתבייש לך!".

 

הליכוד: ‏רוב שרי הליכוד, המייצגים רוב עצום של מתפקדי הליכוד, הביעו תמיכה חד משמעית ברה״מ נתניהו. ביניהם השרים אמיר אוחנה, יריב לוין, יובל שטייניץ, דודי אמסלם, זאב אלקין, מירי רגב, ח״כ ניר ברקת ואחרים. התקשורת מסתירה את התמיכה האדירה של הליכוד נתניהו, בניסיון לעוות את המציאות. פייק ניוז

 

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לקיים בנו חכמי ישראל: הרב הצדיק אהרן צבי רומפלר שליט"א, אב"ד קהילת 'תהילות ישראל' בירושלים. לקיים בנו חכמי ישראל: הרב הנ"ל צדיק הדור חכם וירא שמים ענק שבענקים. אדם שבוק כל היום באלוקים... לקיים בנו חכמי ישראל: יה"ר מלפניך ד´ אלוקינו ואלוקי אבותינו שתשלח מהרה רפואה שלמה מן השמים, רפואת הנפש ורפואת הגוף, לאהרון צבי בן יוכבד בתוך שאר חולי ישראל אמן.

    לקיים בנו חכמי ישראל: הרב הצדיק אהרן צבי רומפלר שליט"א, אב"ד קהילת 'תהילות ישראל' בירושלים. לקיים בנו חכמי ישראל: הרב הנ"ל צדיק הדור חכם וירא שמים ענק שבענקים. אדם שבוק כל היום באלוקים… לקיים בנו חכמי ישראל: יה"ר מלפניך ד´ אלוקינו ואלוקי אבותינו שתשלח מהרה רפואה שלמה מן השמים, רפואת הנפש ורפואת הגוף, לאהרון צבי בן יוכבד בתוך שאר חולי ישראל אמן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב