ראש בראש: טראמפ מונע גישה מביידן

בעוד כלי התקשורת הכתירו את ביידן לנשיא, טראמפ מסרב להכיר בתבוסה וטען שהבחירות זויפו. ביידן רוצה לקבל תדרוכים ומידע סודי, אך טראמפ חוסם ממנו את הגישה, והוא מתקשה לגבש תוכניות לעתיד

מה קורה בארצות הברית? בעוד כלי התקשורת הכתירו את ביידן לנשיא, טראמפ מסרב להכיר בתבוסה וטען שהבחירות זויפו. ביידן רוצה לקבל תדרוכים ומידע סודי, אך טראמפ חוסם ממנו את הגישה, והוא מתקשה לגבש תוכניות לעתיד.

ביילי מקנאני, דוברת הבית הלבן, הטילה את האחריות על מנהל השירותים הכלליים (GSA). ה-GSA היא סוכנות פדרלית שהכרתה בנשיא הנבחר מעניקה לו מימון פדרלי ומשאבים אחרים. מי שעומדת בראש הסוכנות היא אמילי מרפי, שטרם הכריזה על ניצחון ביידן.

גורמים בבית הלבן הדריכו את עובדי הממשל שלא להתחיל לעסוק בעבודת צוות המעבר עד שב-GSA מכריזים על זהותו של הנשיא.
"הוא לא מקבל את התדריכים שהנשיא הנבחר צריך לקבל, אבל זה לא הולך לעצור אותו מלעשות כל מה שביכולתו כדי להתכונן ולבצע פעולות בתקופת המעבר הזאת", אמר טי.ג'יי דאקלו, דובר צוות המעבר של ביידן.

ובאין מענה, הצוות של הנשיא הנבחר ייפגש בימים הקרובים עם נציגי חברות התרופות שהחיסונים שהן מפתחות לקורונה נמצאים בשלבים מתקדמים. ביידן הזהיר שאם טראמפ ימשיך למנוע שיתוף פעולה בהעברת השלטון – וגישה לתוכנית הפצת החיסונים – "עוד אנשים ימותו". ארגוני רופאים וצוותים רפואיים בארה"ב קראו לממשל טראמפ לשתף פעולה עם אנשי ביידן "את כל המידע הקריטי שקשור לנגיף הקורונה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. טראמפ צודק. כל עוד לא הוכח שביידן נבחר כחוק. למה שיתן לי גישה. כמוהו כמו כל אזרח. בית לבן זה לא בית הארחה

    טראמפ תצליח בע.ה

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב