ראש הממשלה: מדינת ישראל תשקיע 60 מיליון דולר בפיתוח התרופות והחיסון לנגיף הקורונה

"מיגור מגפה גלובלית מחייב שותפות גלובלית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע בוועידת המנהיגים העולמית בנושא ההתמודדות עם מגפת הקורונה, כי מדינת ישראל תשקיע 60 מיליון דולר במחקר ופיתוח בתחומי האבחון, הטיפול ופיתוח התרופות והחיסון לנגיף הקורונה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בוועידת המנהיגים בנושא ההתמודדות עם מגפת הקורונה, בהזמנתה האישית של נשיאת האיחוד האירופי אורסולה פון דר ליין.

מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת המנהיגים:

“ברכות לכולכם מירושלים. מיגור מגפה גלובלית מחייב שותפות גלובלית ישראל, כמו כל המדינות, הושפעה משמעותית מהמגפה. למרבה המזל, מספר הקורבנות אצלנו עד כה הוא נמוך יחסית. זוהי תוצאה של פעולה מוקדמת לעצירת הנגיף, טכנולוגיה מתקדמת לאיתור הנדבקים, מומחי רפואה מהמעלה הראשונה ואוכלוסייה ממושמעת שנשמעה במידה רבה למדיניות הבלימה שהפעילה הממשלה.

על מנת להבטיח הן את בריאות הציבור והן את השגשוג הלאומי, על כולנו לפעול יחד לשיפור האבחון, האצת הטיפולים ולבסוף פיתוח חיסון. אני משוכנע שמוסדות המחקר המובילים של ישראל, המדענים הישראלים בעלי השם העולמי ותרבות החדשנות הייחודית שלנו, יאפשרו לנו למלא תפקיד חשוב בקידום פתרונות בכל שלושת החזיתות.

זאת הסיבה שישראל מתחייבת היום להקצות 60 מיליון דולר למאמצים הללו. אנו מקווים לעבוד עם מדינות אחרות ולמנף את יכולותינו הייחודיות למען מציאת פתרונות שיטיבו עם כולם.”

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *