ראש העין: שרף את בית הגננת המתעללת

לפני זמן קצר ולאחר מספר פעולות חקירה מורכבות ע"י חוקרי המשטרה, נעצר חשוד בהצתת בית הגננת בראש העין. החשוד, חייל בן 18 מקרני שומרון המקורב להורים שבנם התחנך בעבר אצל הגננת שתואשם בהתעללות.

לפני זמן קצר ולאחר מספר פעולות חקירה מורכבות ע"י חוקרי המשטרה, נעצר חשוד בהצתת בית הגננת בראש העין. החשוד, חייל בן 18 מקרני שומרון המקורב להורים שבנם התחנך בעבר אצל הגננת שתואשם בהתעללות.

החשוד מובא בשעה זו לחקירה בתחנת המשטרה. מחר בבוקר יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בפ"ת.

עורך דינה של כרמל מעודה, הגננת מראש העין שחשודה בהתעללות קשה בפעוטות, תקף את שריפת ביתה והפעוטון. "אנו מבינים את הכעס והכאב של ההורים, אבל נחצה קו אדום", מסר. "אנשים לקחו לידיהם את החוק, פעלו בבריונות וסיכנו חיי אדם".

"את המשפט כנגד כרמל יש לנהל בבית המשפט ולא בכיכר העיר", הוסיף עו"ד גיא עין צבי שמייצג את הגננת מטעם הסניגוריה הציבורית. "על משטרת ישראל לפעול באופן מיידי לעצור את האיומים והפגיעה במשפחה".

שירי מלחי, אמה של ר' שמרה על הילדים בבית בזמן השרפה. לחדשות Online סיפרה. "אני ישנתי בסלון יחד עם הילדה הגדולה והקטנה ישנה בחדר שינה. התעוררתי וראיתי שהשכן מלמעלה צרח לי 'צאי מהבית צאי מהבית'. אני פותחת את הדלת והכול בוער בסוף תפסתי את שתי הבנות אם לא הייתי שומעת היינו נלכדות פה. זה לא יאומן, נמלטתי עם שתי הבנות והצלחתי להוציא כלב אחד, הכלב הגדול שלנו. והיה כלב נוסף שהבת שלי לקחה לאומנה ואני השתוללתי בחוץ אמרתי יש פה כלב תוציאו אותו. אחרי שעה ומשהו חילצו לנו אותו. זה פשוט נורא.

מעיריית ראש העין מסרו בתגובה להצתה: "החל מהרגע בו התקבלו פרטים על אירוע השריפה בביתה של הגננת, העירייה והמנכ"ל אילן הררי פועלים בשטח עם צוותי חירום במשותף עם כוחות המשטרה והכיבוי. העירייה הקפיצה כבר בשעות הבוקר המוקדמות צוותים של השרות הפסיכולוגי, ביחד עם עובדים סוציאליים והגורמים המקצועיים של עריית ראש העין על מנת לתת מענה לתושבי השכונה".

מנכ"ל העירייה, הררי אמר: "בראש העין קהילת תושבים חזקה ומגובשת. ראש העין תתגבר גם על האירועים האחרונים שהם קשים לכולם. עכשיו אנחנו במשימה להשיב את חיי השגרה לשכונה ואנחנו נבצע אותה".

עו"ד בנימין מלכא, המייצג את ההורים, מסר: "מהיכרותי עם הורי הילדים, אני יכול לומר, בפה מלא ובלב שלם, כי מדובר באנשים נורמטיביים. הם כעוסים ומזועזעים עקב הפשעים החמורים אשר בוצעו כלפי ילדיהם, כלפי פעוטות, אך אינם עבריינים ואין לי ספק שחקירה מעמיקה תוליד מסקנה כי להורי הילדים אין קשר לשריפה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *