ראש העיר רמי גרינברג: "הבנות הספרדיות שובצו בסמינר. נמשיך לתמוך במוסד ולסייע לו"

ניצחון לראש עיריית פתח תקווה רמי גרינברג בפרשת סמינר הילדסהיימר: הבנות הספרדיות שובצו בסמינר. גרינברג בתגובה הבטיח להמשיך לתמוך ולסייע לסמינר

"אני רוצה לעדכן אתכם בכל מה שהתרחש בשבועות האחרונים, כדי שלא יזינו אתכם בכל מיני שקרים. אני מוקיר ומעריך את סמינר בית יעקב בעיר שעושה עבודה נפלאה, עם תלמידות טובות מהעיר פתח תקווה", כך כתב הבוקר ראש העיר פתח תקוה רמי גרינברג, בהתייחסו לפרשת "סמינר הילדסהיימר".

גרינברג: "הגיעו אליי בשבועות האחרונים מספר תלמידות שטענו שלא קיבלו אותן בגלל מניעים כאלה ואחרים. ביקשתי מאנשי המקצוע בעירייה לבדוק את הנושא ופניתי גם לרב הילדסהיימר ונפגשתי איתו, וביקשתי שיבדוק את הנושא כיצד אפשר לעזור להן.

"לאחר מספר ימים שנוכחתי לדעת שלא נעשית בדיקה אמיתית מצידו, פעלתי ובדקתי איך אפשר לשבץ את התלמידות היקרות הללו – שמתאימות לאורח החיים בסמינר – כדי שלא יישארו בבית ויצטרכו לנדוד באוטובוסים לסמינרים רחוקים מפתח תקווה.

"אני שמח לבשר, שאחרי גיבוי של רבנים, וגיבוי של השותפים הקואליציוניים שלנו בעירייה מש"ס, הרב אוריאל בוסו והרב אליהו גינת וכל יתר החברים, הצלחנו להביא לרישומן של הבנות הללו שמתאימות לסמינר, ככה שאין יותר בעיה.

"משכך, כמובן שאשמח שהסמינר ימשיך לפעול ולעבוד, וגם להבא שיפעל בשקיפות ויקבל כל בת שמתאימה לאורח החיים של הסמינר, ללא הבדל כזה או אחר. אנחנו נמשיך לפעול כדי להעניק חינוך טוב לכל תושבי פתח תקווה מכל המגזרים ומכל הסקטורים, בשיוויוניות. נשקיע בבינוי, נשקיע בתמיכות ובכל מה שצריך לעשות כדי שפתח תקווה תוביל בכל הפרמטרים לרווחת כלל התושבים מכל המגזרים.

"אני רוצה להודות למרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, ולכל הרבנים הנוספים שחיזקו את ידינו כדי להביא לתוצאה הטובה הזאת – שכל בת יהודיה כשרה בישראל מפתח תקווה, שרוצה להירשם לסמינר ומתאימה לכך, תירשם, והדלת לא תהיה סגורה בפניה. ומשהצלחנו במשימה החשובה הזאת – למען חינוך ילדי ובנות פתח תקווה, אנחנו ממשיכים הלאה לתמוך במוסד ולסייע לו להמשיך בדרך החינוכית החשובה".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא היתה אפליה. יותר מחצי מהבנות בבית הספר הן ספרדיות. מדובר על המשך הענשה של גרינברג כלפי חרדים אשכנזים שלא הצביעו עבורו.

    לא היתה אפליה. יותר מחצי מהבנות בבית הספר הן ספרדיות. מדובר על המשך הענשה של גרינברג כלפי חרדים אשכנזים שלא הצביעו עבורו.

    יונה |
    הגב
  2. לא היתה אפליה במניעת רישומן של הבנות. סה"כ מדובר על ארבע בנות, שאחת מהן אשכנזיה. יותר מחצי מהבנות בבית הספר הן ספרדיות, כך שמדובר על המשך הענשה, על ידי גריברג, של החרדים האשכנזים שלא הצביעו עבורו בבחירות.

    לא היתה אפליה במניעת רישומן של הבנות. סה"כ מדובר על ארבע בנות, שאחת מהן אשכנזיה. יותר מחצי מהבנות בבית הספר הן ספרדיות, כך שמדובר על המשך הענשה, על ידי גריברג, של החרדים האשכנזים שלא הצביעו עבורו בבחירות.

    יונה |
    הגב