ראש השב"כ חשף "סיכלנו 450 פיגועים ברחבי מדינת ישראל"

ראש השב"כ נדב ארגמן התייחס היום להתמודדות עם הטרור הפלסטיני ואמר כי "בשילוב של הטכנולוגיה והאנשים בשב"כ הצלחנו בשנה האחרונה לסכל 450 פיגועים משמעותיים שהיו אמורים לפגוע בישראלים"‎

השב"כ הצליח לסכל לא פחות מ-450 פיגועים פיגועים – כך על פי ראש השב"כ נדב ארגמן, בדברים שנשא היום בתערוכת UVID בכנס ביטחוני על כלי טיס צבאיים ורחפנים. רוב ניסיונות הפיגועים אליהם התייחס נדב ארגמן התבצעו ביהודה ובשומרון וסביבותיה.

ראש השב"כ אמר במהלך הכנס כי "השילוב של הטכנולוגיה ושל האנשים – זה מה שמאפשר לנו בשנה האחרונה לסכל מעל 450 פיגועים משמעותיים, ולשמור ולהשתדל לאפשר לאזרחי ישראל לחיות חיים שלווים ונוחים ביום יום, מבלי לדעת מה קורה מתחת לפני השטח".

ארגמן הוסיף ואמר כי "הטכנולוגיה והתעשייה הישראלית תמיד נמצאים אצלנו קרוב ללב, אנחנו רוכשים טכנולוגיות ישראליות לפני כל דבר אחר. התעשייה הישראלית, חדשנות, סטארטאפים – זה חלק ממה שאנחנו, ואנחנו משקיעים גם בחדשנות וגם בטכנולוגיה מאוד מתקדמת".

כזכור, בחודשים האחרונים נחשפו באזור יהודה ושומרון מספר חוליות צבאיות של ארגון הטרור חמאס, שפעלו בהכוונת הזרוע הצבאית של הארגון ברצועת עזה ותכננו להוציא לפועל פיגועים נגד מטרות ישראליות רבות וכן נגד מטרות של הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *