ראש חברת החקירות יעקב פרי על הטענות של 'כחול לבן': "השמצה גסה"

בריאיון ל'דקלסגל' ברשת ב' אמר פרי כי "גורמים ממזרח אירופה, ולאו דווקא רוסיה, חדרו לכארבעה טלפונים סלולריים של אנשי המפלגה, ובעקבות כך המליצה החברה לפנות למשטרה"

נשיא החברה לאבטחת מידע CGI והשר לשעבר, יעקב פרי, התייחס הבוקר (חמישי) לראשונה לחקירת אבטחת המידע בכחול לבן, ולהאשמות מצד המפלגה כי החברה פועלת בשירות גורמים אחרים. "מצטטים דברים שלא היו ולא נבראו. אני מתקשה להבין מאיפה ההמצאות הזדוניות האלה", אמר פרי בריאיון לירון דקל ועמית סגל בכאן רשת ב.

פרי הוסיף: "פתאום אני עד לגל עכור של החברה מבחינת – 'הכי טוב לירות בשליח'. נחתם הסכם עם כחול לבן – אנחנו עומדים בהסכם והם עומדים בהסכם, ויש שמועות כאילו יש הדלפות מהחברה שלנו.

"צריך לשאול את כחול לבן למה שכרו אותנו. ביקשו מאיתנו להביא חומר שנוגע לאבטחת מידע, בעקבות הדלפות שהיו להם בעבר. ביקשו חומר שיכול לעזור להם בקמפיין. אף אחד לא ביקש ריגול עסקי".

על פעילות חברת CGI בעבור כחול לבן והממצאים, אמר השר לשעבר: "הודענו שיש בין 5-4 טלפונים סלולריים 'מזוהמים' והמלצנו לפנות למשטרה. אנחנו לא דיברנו דווקא על רוסים, דיברנו על גורמים עוינים – קרוב לוודאי ממזרח אירופה".

פרי תקף שוב את כחול לבן, בתגובה להאשמות מצד המפלגה כי CGI פועלת מטעם גורמים אחרים: "אני לא יודע מי בכחול לבן (אמר את הדברים). אם כך נאמר זו הכפשה גסה. צריך לשאול את הלקוח למה לא הייתה פנייה למשטרה בנושא הטלפונים הסלולריים".

על הפרסום כי התגלה ח"כ מיש עתיד שאסף מידע מכפיש על בני גנץ, אמר פרי: "אינפורמציה כזו מ-CGI לא הגיעה". ראש חברת אבטחת המידע הוסיף כי "אני עדיין בקשר עם יאיר לפיד ועם חבריי הפוליטיקאים", ואמר על הטענות כי שירותי החברה נשכרו על ידי חוסן לישראל, מתוך מחשבה שהוא כועס  על לפיד: "זה שטויות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *