ראש מועצת אפרת רביבי: "אני תומך בהסכם השלום ואני מייצג את הרוב הדומם בהתיישבות"

"ישנם 3 ראשי רשויות חרדים בהתיישבות שתומכים בהסכם השלום"

הביקורת מצד הימין כנגד ראש הממשלה נתניהו ממשיכה וזאת לאחר כינון השלום עם האימירויות וביטול הסיפוח.

ח"כ סמוטריץ יצא בטור זועם{ באתר סרוגים} כנגד נתניהו וכתב:

"נתניהו מאחז את עיניי מצביעי הימין כבר שנים רבות בהצלחה רבה. הוא המותג הימני החזק ביותר למרות שבפועל הוא רחוק שנות אור מליישם מדיניות ימנית, כמעט בכל תחום.

הוא אחז את עינינו כשהבטיח במשך חודשים רבים החלת ריבונות על ההתיישבות, ואז, כשחשבנו שהוא הולך לקיים את ההבטחה, הביא אותה כחלק מעסקת חבילה מסוכנת שכוללת הכרה ישראלית במדינה פלשתינית.

חלק גדול מתומכיו, בהם גם אנשי ימין והתיישבות מובהקים, התנהגו וממשיכים להתנהג כמו ילדים שנהנים ממופע קסמים ומתעלמים מכך שמדובר באחיזת עיניים. קראו לנו חמוצים ומשביתי שמחות כשהתרענו – אחרי שנתניהו הפר את הבטחתו להחיל את הריבונות מיד עם שובו ארצה מוושינגטון – שמה שישאר מתכנית טראמפ היא הכרה של הימין הישראלי במדינה פלשתינית, ללא ריבונות, ואחרי שבמשך שנים רבות ומאמצים כבירים הורדנו אותה מהשולחן של ימין הישראלי. אשר יגורנו בא לנו".

ראש מועצת יש"ע דוד אלחייאני התבטא בחריפות ואמר:

"אני חבר ליכוד עשרות שנים, אני אמשיך להצביע ליכוד, אבל אני מלא אכזבה. אני קורא לראש הממשלה – אדוני ראש הממשלה איבדת את זה, פנה את מקומך. יש אנשים טובים בליכוד שיובילו אותנו ושלהם יש מספיק אומץ להחיל את הריבונות אחרי כל כך הרבה שנים".

דווקא בעת הזו שרבים קמו על ראש הממשלה נשמע קול שונה, אשר תומך במהלך נתניהו ונמצא במרכז הימין.

ראש מועצת אפרת עודד רביבי לרונן כץ ב׳קול ברמה׳:

"אני תומך בהסכם השלום ואני מייצג את הרוב הדומם בהתיישבות. כמות ראשי הרשויות לא משקפת את עמדת התושבים. ישנם 3 ראשי רשויות חרדים בהתיישבות שתומכים בהסכם השלום".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *