ראש עיריית פ"ת: "אצלנו נותנים לכל מי שמגיע בלי פוליטיקה"

בסיור מיוחד בפ"ת לפתיחת שנת הלימודים

במסגרת פתיחת שנה"ל במגזר החרדי, שר החינוך יואב גלנט וסגנו חבר הכנסת מאיר פרוש ביקרו הבוקר (א׳) במספר ישיבות ומוסדות בעיר פתח תקווה – תלמוד תורה 'בעל שם טוב', תלמוד תורה 'נטיעים' של מעיין החינוך התורני ובישיבת 'אור ישראל' לצעירים.

אל הסיור התלוו ח"כ אליהו ברוכי, ח"כ אוריאל בוסו, ראש העיר מר רמי גרינברג, סגן ראש העיר, הרב אליהו גינת וחברי המועצה, הרב ישראל פרידמן והרב שמעון ברגמן.

שר החינוך יואב גלנט: "כל ילדי ישראל הם ילדיי והדאגה שלי היא לכל אחת ואחד מהם, על כל המשתמע מכך. הנושא החשוב בעת הזו היא בריאות התלמידים המשפיעה עליהם ועל משפחותיהם. לימוד התורה וכיסופים לארץ ישראל החזיקו את העם היהודי לאורך 2000 שנה – עם ישראל היה ונותר עם הספר. יש חשיבות גדולה ללימוד, הדבר מקנה יציבות ובטחון לתלמידים להוריהם ולכל הציבור בישראל.

״שמחתי לפתוח את שנת הלימודים במגזר החרדי בעיר פתח תקווה עם חברי ראש העיר רמי גרינברג. אני וכל משרד החינוך נמשיך לפעול בשיתוף פעולה מלא עם סגן השר, הרב מאיר פורוש, שפועל רבות למען חינוך המגזר החרדי".

בראיון ל'קול ברמה התייחס לביקור ראש עירית פ"ת רמי גרינברג:

"ערכנו סיור היום עם גלנט ופרוש במוסדות המוכש"ר לעמוד על פתיחת הלימודים ועמדנו על ביצוע הקפסולות, באים ללמוד מאיתנו כי אצלנו נותנים לכל מי שמגיע, בלי פוליטיקה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *