ראש עיריית שדרות: "דרוש מבצע רחב למיגור חמאס"

בשל המשך ירי הרקטות לעבר שדרות חוזר ראש עיריית שדרות על קריאתו למבצע צבאי רחב היקף מול החמאס: "רק כוח יעצור אותם"

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, חוזר גם הבוקר (ראשון) על קריאתו למבצע צבאי שיוביל להרתעה של החמאס ולשקט ארוך טווח. זאת לנוכח ירי הרקטות המתחדש לעבר העיר וגזרת העוטף.

בראיון לגלי צה"ל קבע דוידי כי "יש לצאת עכשיו למבצע רחב כדי למגר את חמאס, לא לחכות לתזמונים אחרים. רק כוח יכול לעצור אותם".

דבריו אלה של דוידי עקביים ותואמים את קריאותיו הרצופות לפעולה צבאית משמעותית. "אני הראשון שישמח לכך שההסכמים בעירוב האו"ם מצרים וקטאר יישאו פרי, אבל לצערי אני לא מאמין בזה אלא במה שהוכיח את עצמו בעבר, מבצע צבאי ומוטב מוקדם מאשר מאוחר בנושא הזה", אמר בראיון לערוץ 7 לפני שבועות אחדים.

""צריך לתת לצבא לעשות את שלו. הכוח של צה"ל הוא עצום, אבל כאשר סוגרים את הידיים מאחורי הגב ולא נותנים לירות בחמושים או במנהיגי חמאס או בדרג מדיני, מגיעים למציאות כזו. אני לא מקבל את האמירה שהממשלה מפקירה את האזרחים. אלו שטויות. לא מפקירים. יש לנו ראש ממשלה שאוהב את עוטף עזה ואת תושבי ישראל. יש לנו ממשלה מצוינת. אני קורא לא להמתין אלא ליזום וההמתנה לראות מה יעשה חמאס היא שגויה", אמר אז דוידי.

הבוקר (ראשון) קורא דוידי לאזרחי ישראל להגיע לאירועי הקיץ בשדרות ולחזק את התושבים גם על ידי השתתפות בפסטיבלים ובאירועים המתקיימים בעיר. "וכמו תמיד גם הבוקר אני אומר, מבצע רחב בעזה, זו הדרך וזה מה שצריך לעשות", אומר דוידי בראיון ל'העולם הבוקר' בערוץ 13.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *