רבני מודיעין עילית החרימו את הקוסמטיקאית החרדית – נשות העיר זועמות

בהוראה מיוחדת של הועדה הרוחנית של מודיעין עילית נאסר על בעלי העיתונים הכפופים לרבנים לפרסם מודעות גדולות על קוסמטיקה. כן נאסר לפרסם את אחת הקוסמטיקאיות החרדיות. הנשים בעיר זועמות: פרסמתי על לייס שקוף -קיבלתי מלא טלפונים, אחת נוספת: "הורידו לי תמונה של אבטיח"

סיפורה של שפחה – גרסת מודיעין עילית: בהוראה מיוחדת של הועדה הרוחנית של מודיעין עילית הוגבלו תנאי הפרסום על קוסמטיקה במקומונים. על פי התקנון החדש, יותר לפרסם במקומונים בעיר מודעות רק בגודל מצומצם שאינו שובה את העין, "רק רבע עמוד על מוצרי איפור וקוסמטיקה", נכתב בתקנון החדש, כן נאסר להכניס פרסומות של הקוסמטיקאית החרדית המפורסמת דבי וולף.

בעקבות פרסום הדברים, נשות מודיעין עילית הביעו זעם על ההחלטה באחת מקבוצות הווטסאפ של העיר, אשה אחת התלוננה בקבוצה כי בחנות צעצועים בעיר תלו מדבקות על תמונות לא צנועות, ואז באים כל מיני גברים, מורידים את זה – ואחרי זה מתלוננים לרבנים.

שניה מתלוננת שהיא שלחה מודעה עם הכיתוב עיצוב ג.(עיצוב גבות), מיד הרב התקשר והבהיר לה "שזה לא בסדר".

אשה נוספת העידה בקבוצה, "שלחתי מודעה עם תמונה של אבטיח – ולא קבלתי אישור בשום אופן".

וזה לא נגמר בכך , ל, חברת הקבוצה מספרת: "חברה שלי פאנית, חטפה טלפונים על זה שהיא כתבה "לייס שקוף". לדברי אחת הנשים בקבוצה כל פנייה ישירה או אזכור של משו בגוף נאסר או נכתב באלף רמיזות שהרבה יותר מעוררות את יצר הסקרנות. במקום לטפל בכל הבעיות האמיתיות של העיר – כמו למשל בתוקפי הילדים למיניהם, אוסרים כאן מודעות שהיו נכנסות בכל העיתונים החרדים.

"הופכים פה אנשים למטומטמים", מחתה אחת הנשים בקבוצת הווטסאפ המקומית,  גולשת נוספת הביעה את כאבה על כך שלא מתחשבים בציבור הנשים, "אין שום מחשבה על פרנסה, עיצוב, או השקעה של אנשים", כתבה אחת, "אנשי הועדה יהרסו הכל – במחי טלפון בדקה התשעים".

10 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הרבנים צודקים!! לאן הגענו??

    ניתן לפרסם בווצאפ..רק לנשים…

    רבקה |
    הגב
  2. מנין כל האינפורמציה על הקוסמטיקה והלייס? בדרך כלל נשים פרומריות הן בדרך כלל גרועות מהגברים וכנראה

    הן המלשניות? לפעמים זה נובע מחוסר פירגון וקנאה.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. צודקים בהחלט! הפרסומת של הסרת שיער בכל הגוף מזעזעת!!!

    לא הגיוני שהמודעות האלו ייכנסו לתוך הבתים שלנו!! אותן נשים יכולות למצא את הפרסומים האלא בדרכים צנועות יותר. ממתי בבתים שלנו דיברו באופן גלוי על הנושא????
    עד להיכן נגיע?

    רבקה |
    הגב
  4. משעמם לרבנים

    הזוייייי שיטפלו בתוקפי ילדים יש כאן בשפע והכל מסתרים
    ילדים נפגעים פה בכל יום …..

    יעל |
    הגב
  5. אורי ואבוי בחור ידע מה זה סידור גבות

    ואז כמובן הוא יהיה חילוני …..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  6. סדום ועמורה

    …כל מי שגר ..בפח זבל..שלא יתלונן.אין כאן לא ענין של צניעות או קדושה..יש רק שרלטנות וקנאה ורישעות..כמובן הכל הכל בחסות..הבריון של העיר ..מגיפה של אנסים ופדופילים בעיר הזבל הזאת..והוא ושאר בעלי הפראקים בעיר שותקים..כי זה מאנ"ש..לא מבינים שכל האסונות בעיר..זה בגלל אותם בעלי תיירה..שמה שמעניין אותם..זה כסף וכסף וכסף וכבוד…ושליטה על חיי התושבים….במעטה של שמירה על צניעות….נא לבדוק במשפחות אותם..מפיונרים עם זקן ופראק..ותראו אם יש שם צניעות..כולם עם פלאפונים לא כשרים.העיקר יתנו מוסר לאחרים.. ממש סדום ועמורה… תמשיכו לסבול.או שתברחו מעיר השנאת חינם חילול השם והמחלוקות..שלא לשם שמים..אויי אויי איזה גיהנם מחכה לך ולחבריך..כל הלומדעס' והדרשות שלכם.לא יעזרו לכם…על הצער שאתם גורמים לנשים…

    חצקל |
    הגב
  7. אֵלֶּה בָרֶכֶב וְאֵלֶּה בַסּוּסִים

    .

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  8. כל ישותם של החזירים שפשטו על ק''ס לפני שבועיים הכריזה טהור אני!! בן תורה אני! יש לי פאה טבעית ביותר!! כידוע שלפני החורבן העלו חזיר על החומה... כנראה שזה סימן לחורבן טוטאלי ה"י....

    כל ישותם של החזירים שפשטו על ק"ס לפני שבועיים הכריזה טהור אני!! בן תורה אני! יש לי פאה טבעית ביותר!! כידוע שלפני החורבן העלו חזיר על החומה…
    כנראה שזה סימן לחורבן טוטאלי ה"י….

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  9. עם ישראל להתעורר - קצת יותר "צניעות" לא יעזיק לנו* אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו חסים על כבוד השכינה הקדושה.

    נא תכבדי את עצמך – וגם הסביבה תכבד אותך יותר!!! איך אני יודעת שהצניעות אצל החרדים צריך שיפור? בגלל כשאני הולכת ורואה את כל הפאות המסולסלות, ואת הבגדים הצמודים ביותר, והפרוצים ביותר, וכל חלקי הגוף בולטים!! זה נכון שאני יכולה להעיד שאני רואה “כל” חלקי הגוף בולטת, מרוב נשי החרדים! אז מה אם הגוף מכוסה.. אבל איפה הצניעות! איפה רבונו של עולם? איפה הלב שלנו? איפה ההרגש שלנו? איפה היראת שמים שלנו? איפה שרה באוהל? איפה הצניעות של יראת ד’? זה מזעזע איך השם יתברך יכול לראות ולסבול את זה ועוד מי דורש מהנשים להתלבש בפריצות?

    מי דורש? הנשים תמימות, שטוענות “אני עושה את זה בשביל בעלי” ועל זה ד’ מאוד כועס עכשיו, זה הבושה הכי גדולה לחרדים שהבעל לא שומר את העינים שלו ומסתכל ברחוב בנשים פרוצות, ורוצה שאשתו תתלבש יפה (שהיא התלבש כ-ז-ו-נ-ה כשאר נשי חרדים) שמושכת העין של בחורי חמד ואברכים, בושה!!! אלף אלפי פעם!!! אני פשוט מזועזעת שהשם ישמור את כל עם ישראל וכולם יזכו לעשות תשובה שלמה באהבה ובשמחה.

    חז"ל אומרים שאלמלא נתנה תורה היינו לומדים צניעות מחתול, תראו איך הם בקושי נראים עושים צרכים, לעומת הכלב ההופכי לו, והם מכסים במדויק. נראה שד' נותן לנו כלי להשפיע, רק ננצל. אנא ד’ בזכות התשובה של הנשים צדקניות, שמהיום ילבשו רק מטפחת, אמור לכל צרותינו די.

    אנחנו בדור האחרון שלפני הגאולה- דור בו תנאים לא רצו להיות. ועכשיו המלחמה האחרונה היא המלחמה על קדושת ישראל. היצר הרע משתולל עכשיו, בהבינו שעוד רגע קרב סופו, והוא יודע "אלוקים של ישראל שונא זימה הוא" אז הוא מנסה להגיע לכל סוגי הציבור בישראל וגם לצערנו אצל החרדים.. על כן בנות ישראל קדושות עלינו להתחזק ולהיות בעוז ותעצומות נפש בכדי לקיים והדר בלבושנו ואז יקוים בנו הפסוק ותשחק ליום אחרון. כי בזכות נשים צדקניות יבוא גואל! ובל נטעה יש לנו אחריות גדולה מאוד על שלום עם ישראל וכן זה מתבטא במלבושינו אנחנו לא לבד בעולם. על כל איבר ואיבר שברא ד' באישה ביקש ואמר "בתי היי צנועה" וגם לחרדיות יש מה לשפר, החצאית הקצרה [מיני] כדאי שתחזור להיות ארוכה, הפאה המתנופפת כדאי שתהיה מתפחת. ובכלל אנחנו חיילים של המלך הבנים שלו ואנו לא חסים על כבוד השכינה הקדושה? בואו נתחזק ונביא יחד את הגואל!!!
    אפילו מלכת אנגליה שומרת על צניעות כמו חרדית ויודעת שכבודה של בת מלך פנימה כל שכן כשמדובר במלך העולם ולא בבשר ודם.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב