רון קובי מגיב לכישלון: "דרעי לא יודע עם מי הוא הסתבך"

אחרי הכישלון בהעברת התקציב אמש באופן סופי ראש עיריית טבריה צפוי לשימוע אצל השר דרעי טרם פיטורים: "דרעי לא יודע עם מי הוא הסתבך. אהיה שר הפנים הבא"

אמש, שוב לא עבר תקציב עיריית טבריה, וכעת צפוי ראש העירייה, רון קובי, להיות מוזמן לשימוע לפני פיטורין.

את השימוע ינהל שר הפנים, אריה דרעי, אותו תקף קובי במילים קשות מאז נבחר לתפקידו ואף עוד קודם לכן.

בראיון הבוקר לניב רסקין בערוץ 12 קבע קובי כי מי שעומד מאחורי אי העברת התקציב בעירייה הוא דרעי עצמו שלא יוכל לפטרו. "אריה דרעי לא יודע עם מי הוא הסתבך", אומר קובי ומוסיף: "אריה דרעי מסובך קשה מאוד עם תושבי מדינת טבריה החילוניים".

"חברי מועצת העיר הם בובות ומי שהצביע נגד התקציב לא היו חברי המועצה אלא דרעי, גפני והרבנים שלהם ושאר חברי הכנסת שהשפיעו עליהם", אמר קובי וכשנשאל אם נכון היה לפתוח בעבודה מעשית בעיריית טבריה ופחות לייצר סערות באולפנים דחה את הטענה. "הפכנו את העיר לפורחת ושוקקת בתוך שבעה חודשים. את המהפכה הזו והמלחמה בכפייה הימין החילוני יוביל מטבריה לכל הארץ".

"לא נכנעתי לחרדים כמו ראשי העיר האחרים שנכנעו לאריה דרעי. אצלי התחבורה נוסעת בשבת והמרכולים פתוחים בשבת", אמר קובי וקבע כי דרעי לא יוכל לפטרו. לטענתו, הנוהל הוא פיזור המועצה ולא פיטורי ראש העירייה.

באשר לתכניותיו העתידיות קבע כי המפלגה איתה הוא מתכוון להתמודד לכנסת הבאה תגרוף קולות מהליכוד, מליברמן, מגנץ וממפלגות נוספות והוא ימונה לשר הפנים הנגב והגליל הבא. "תושבי טבריה כולם איתי והם חזקים. הם מבינים שאריה דרעי ניסה להשתלט עליהם והוא לא יצליח".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אמהלה, מה זה ההפחדות האלה כלפי דרעי? פשוט

    הזוי איך אדם כזה מסוגל לחשוב שמישהו יצביע לו לכנסת? מילא כשהתמודד לעירייה עוד לא ידעו מי הוא ומה הוא, אבל עכשיו, כשכבר מכירים אותו? איך בכלל מישהו מסוגל להצביע עבור אדם כזה? לדעתי הוא עוזר לתעמולה של ליברמן מרץ ליכוד וכחול לבן.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב