רון קובי עותר לבג"ץ: "דרעי יקלל את היום שהוא התעסק איתי"

ראש עיריית טבריה רון קובי עתר לבג"צ בדרישה לצו על תנאי נגד הדחתו מראשות העיר. קובי עצמו תוקף בחריפות את דרעי, "נשים סוף למושחת"

ראש עיריית טבריה רון קובי עתר לבג"צ בדרישה לצו על תנאי נגד הדחתו מראשות העיר. קובי טוען שדרעי פעל מתוך אינטרסים ולא נתן לו אפשרות להעביר את התקציב. "דרעי אדם מושחת, הגיע הזמן שמישהו יעצור אותו".

אריה דרעי המושחת התבלבל….אנחנו בבית המשפט העליון אחרי הגשת עתירה למתן צו על תנאי!שר מושחת, עבריין מורשע שנמצא בממשלת מעבר מנסה לכפות את החלומות של על טבריה תוך פגיעה בדמוקרטיה.רק מפלגת הימין החילוני בראשות רון קוביתעצור את אריה דרעי ואת ההתחרדות והכפייה החרדית במדינה ובכנסת.

פורסם על ידי ‏רון קובי‏ ב- יום שני, 15 ביולי 2019

קובי כתב בפייסבוק: "אריה דרעי המושחת התבלבל….אנחנו בבית המשפט העליון אחרי הגשת עתירה למתן צו על תנאי! שר מושחת, עבריין מורשע שנמצא בממשלת מעבר מנסה לכפות את החלומות של על טבריה תוך פגיעה בדמוקרטיה. רק מפלגת הימין החילוני בראשות רון קובי תעצור את אריה דרעי ואת ההתחרדות והכפייה החרדית במדינה ובכנסת".

ראש העיר טבריה רון קובי התייחס היום להחלטת שר הפנים אריה דרעי לפזר את מועצת העיר, לאחר שתקציב העירייה לא אושר. "אריה דרעי יקבל ממני מנה גדושה. הוא יקלל את היום שבו הוא התעסק עם רון קובי, אני מבטיח". את הדברים אמר בריאיון לליאת רון ברדיו צפון.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *