רפי פרץ מבקש סליחה מבן גביר

אחרי שהחליט לבטל ברגע האחרון את ההסכם עם עו"ד איתמר בן‏ גביר, יו"ר הבית היהודי רפי פרץ, מתנצל על עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה ליו"ר עוצמה יהודית, "אבקש את סליחתו של ידידי איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו", כתב פרץ בדף הפייסבוק

אחרי שהחליט לבטל ברגע האחרון את ההסכם עם עו"ד איתמר בן‏ גביר, יו"ר הבית היהודי רפי פרץ, מתנצל על עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה ליו"ר עוצמה יהודית, "אבקש את סליחתו של ידידי איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו", כתב פרץ בדף הפייסבוק.

בפוסט שפרסם בפייסבוק הסביר פרץ את הנסיבות שהובילו אותו לביטול ההסכם."יש רגעים בחייו של אדם שעליו להכריע כנגד כל הסיכויים. בלב כבד, קיבלתי את אחת ההחלטות הקשות בחיי מטעם אחד ויחיד- הציונות הדתית, הזהות היהודית וארץ ישראל היו היחידות שעמדו לנגד עיניי. החלטתי לרוץ ברשימה אחת משותפת שתציל את מדינת ישראל כולה מממשלת שמאל שתחריב כל סממן זהות יהודית של עם ישראל ושתנהל משא ומתן עם תומכי טרור.

פרץ ממשיך וכותב:"מתוך אחריות גדולה לעתיד התורה, הציונות הדתית ומחנה הימין קיבלתי הערב החלטה קשה שתציל את המחנה כולו בבחירות הקרובות.

לסיום הוא ביקש סליחה מבן גביר על כך שהונה אותו."אנחנו נמצאים במגרש הפוליטי אך עליי להיות קודם כל נאמן לעצמי ולכן אבקש את סליחתו של ידידי עו״ד איתמר בן גביר על שנאלצתי לבטל בכאב את ההסכם איתו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *