רצח בבני ברק: אשה נרצחה בדירה ברחוב הרצל

אישה כבת 65 נדקרה למוות השבת בביתה ברחוב הרצל בבני ברק. בנה, בן 35 נעצר בחשד לרצח

אישה כבת 65 נדקרה למוות השבת בביתה ברחוב הרצל בבני ברק. בנה, בן 35 נעצר בחשד לרצח.

"הוא לא היה בסדר בראש", אמר ל-ynet אחד המתפללים בבית הכנסת הסמוך לדירה שבה נמצאה גופתה. "כל הזמן היו עימותים בבית. הוא גר עם אמא שלו והם היו רבים. למיטב ידיעתי הוא טופל ברמה הנפשית".

למוקד מד"א התקבל בשעה 05:58, קריאה על אשה שנמצאה ללא רוח חיים בדירה בבני ברק. חובשים ופרמדיקים שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את מותה של האם. האב התקשר למשטרה, וסיפר כי בנו רצח את אשתו. הבן המתין לשוטרים ברחוב, והוביל אותם לדירה – ונעצר.

המשטרה בודקת את עברה הנפשי של האשה שנרצחה לה היו ארבעה ילדים, היא הותירה מאחוריה שני בנים ובת.

"אני מכיר את המשפחה הזאת מגיל קטן", אמר מכר של החשוד ברצח לוינט. "אני בהלם שדבר כזה קרה. האמא הייתה אישה טובה והבן שלה אהב אותה. היא הייתה מכינה לו אוכל ודואגת לו. הוא גר אצלם מההתחלה בפרדס כץ ולפני שבועיים נסע לגור בחדרה כדי להיות עצמאי, אבל חזר לפני כמה ימים הביתה", סיפר.

מפקד תחנת בני ברק, סגן ניצב יאיר וייצנברג סיפר, "הבוקר לקראת השעה 6:00 התקבל דיווח על אדם משתולל בדירה. ניידות שהגיעו למקום הבחינו באישה מוטלת בדירה ללא רוח חיים. הבן שלה כנראה היה בעימות איתה, הוא היה בדירה ונעצר במקום. אנחנו ממתינים לבדיקת מעבדה לבדיקת האירוע".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הלם ותדהמה ----- שיזכה לעֲבוֹד אֶת ד' אֱלקֵינוּ תָּמִיד בֶּאֱמֶת וּבְתָמִים

    הלם ותדהמה – שפל שלא היה כמוהו: – כשהם יורדים הם יורדים עד התהום!

    הלם ותדהמה – שפל שלא היה כמוהו: האם עירית בני ברק תתיר עבודות בשבת רח"ל??? -עיריית בני ברק 'מודה במקצת' שיש הסכמה על עבודות בשבת במתחם הרכבת, ומתנה את ההסכמים בהכשר רבני בסגנון המוכר המזכיר את "היתר מכירה".

    קוי החדשות חושפים הקלטה מדבריו של ר"ע ב"ב אבי רובינשטיין לפני חצי שנה: בה הוא מזהיר את חברת נת"ע מפני עונשי שמים, וזעק כנגדם מדוע אתם עושים לנו את זה? כי זה פרצופם של הפולטיקאים החרדים המתדרדרים והמתפשרים – רוממות הדת בגרונם והרס היהדות בידם! יודעים את ריבונם ומורדים בו!

    חדשות 12 חשפו השבוע, כי ראש העיר בני ברק אבי רובינשטיין שר"י נפגש ביום רביעי האחרון עם מנכ"ל חברת נת"ע האחראית על חפירת הרכבת התחתית, וסיכם על הכשרת עבודות חפירות הרכבת המתכוננות בעוד כשנתיים בשבת, זאת בתנאי שייעשו ע"י עובדים נכריים, וכן שהעבודות יוסתרו מעיניהם של תושבי העיר ע"י כיסוי של ברזנטים על מתחם העבודות, עיריית בני ברק מודה בעיקרי הדיווח, וטוענת: כי השיחות עם משרד התחבורה וחברת נת"ע היו חיוביות ובאוירה טובה, אולם עדיין לא הושגו סיכומים מחייבים, ואלה יתקבלו רק בכפוף לפסק הלכה שיכשיר את הסיכום.

    ביהדות החרדית מגיבים בהלם וזעזוע על ההתדרדרות האיומה, לפיה ראש העיר החרדי מסכים להתיר עבודת בשבת, ומנסה להשיג פסק הלכה שיתיר את העבירה, כשיטת המזרוחני'קים שמוצאים לכל עבירה היתר של רבנים מטעם.

    מלפני חצי שנה ר"ע ב"ב אבי רובינשטיין גער בחברת נת"ע: אסור להם לחלל שבת בכל הארץ, זה לא פיקוח נפש! יש לנו הסכם שלא תחללו שבת בבני ברק, תכבדו אותו! למה אתם עושים לנו את זה? בבני ברק לא מחללים שבת מאז הקמתה למה אתם פורצים את הגדר?! עוד אמר רובינשטיין בהקלטה מלפני חצי שנה: יש להם תקלות והם לא מבינים שזה בגלל חילולי השבת – יש בשמים הקב"ה שמעניש את מי שמחלל שבת, ורואים שהעסק לא עובד ויש תקלות, אז מישהו בחברת נת"ע צריך לעשות חשבון נפש בענין הזה!

    אלו היו דבריו של רובינשטיין שר"י לפני חצי שנה, והיום הוא כבר עורך פגישות וסיכומים על חילולי שבת באמצעות היתרים מפוקפקים – כי כך דרכו של יצר הרע, היום אומר לו עשה כך ומחר אומר לו עשה, כך עד שאומר לו לך ועבוד עבודה זרה, וכך היא דרכם של כל המפלגות החרדיות, מדברים דיבורים גבוהים על ענייני הדת, אך בפועל מתדרדרים במהירות לתהום, וזה יהיה הסוף של כל אלו שמוכנים להתפשר אפילו קצת…

    בחוץ הם ימשיכו לדבר גבוהה גבוהה, אבל בפועל ימכרו את הכל. ורובינשטיין הוא רק דוגמא מוחשית לכך, וכל הרואה סוטה בקלקולה יזיר את עצמו מהיין!

    כשהם יורדים הם יורדים עד התהום! ממש !!!!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. למה אמאייט מיצוות דקירה לעכבוד שדה מימונה פלורה וזקלין צורחות מעושר כסכין קדוש דוקר

    יה עזיבםבם אנכנו אמרוקאים דוקרים כיף מחייכים ודוקרים

    שדה מימונה |
    הגב