שבר את הרשת: חנוך דאום פרסם פוסט תמיכה בעד יועז הנדל

איש התקשורת הישראלי חנוך דאום מפרסם פוסט תמיכה ביועז הנדל וצביקה האוזר שכרגע לא רוצים להיכנס לממשלה עם הערבים ומביעים תמיכה בממשלת אחדות

איש התקשורת הישראלי חנוך דאום, מפרסם פוסט תמיכה ביועז הנדל וצביקה האוזר שכרגע לא רוצים להיכנס לממשלה עם הערבים ומביעים תמיכה בממשלת אחדות. הפוסט הויראלי זכה עד מהרה לאלפי לייקים תגובות ושיתופים.

"קוראים לו יועז הנדל", פותח דאום את הפוסט, "הוא אמנם ״רק״ סגן אלוף אבל הוא קורא בימים אלה להקמת ממשלת אחדות (שישראל כה זקוקה לה) ומונע בגופו חרפת עולם משלושה רמטכ״לים שזוממים להקים ממשלת מיעוט קיקיונית שתשען על בל״ד".

דאום כותב כי "הנדל מקיים בכך את הבטחת הבחירות הבסיסית של ראשי כחול לבן, הבטחה שניתנה על ידם שוב ושוב בכל ראיון, אבל למרות זאת זוכה לקיתונות של בוז ורפש מחלק מעמיתיו למפלגה ומאנשי שמאל רבים".

דאום מגדיר את הנדל כגיבור וקרא לגולשים לתת לו לייק גדול. "בעיני הוא גיבור. ואם אתם חושבים כמוני תנו לו לייק, כדי שיראה שיש מי שמעריך זאת".

איש התקשורת מסיים את הפוסט בציטוט ממגילת אסתר:"ומִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַת לַמַּלְכוּת".

דאום הוסיף לאחר מכן: "הארה לאלה שתוקפים פה משמאל: אני מבין אתכם. אמיתי. אתם מחפשים להזיז את נתניהו. גם אני הייתי רוצה שהוא יזוז (תמכתי בגדעון סער בזמנו. כן זה הייתי אני…). אני חושב שהוא מיצה ושהוא צריך לפרוש ולנהל את ענייניו המשפטיים. אבל אני מקשיב לבוחריו שנתנו בו אמון גדול מאוד גם בפעם השלישית ומלמד את עצמי לקבל ולהבין שלא אוכל לכפות עליהם את דעתי, ושהגענו לרגע בזמן שבו צריך להתפשר עבור ישראל וללכת על סוג של מתווה נשיא. הנדל אגב בעיני מציל את כחול לבן גם פוליטית, מעבר לעניין הערכי, כי ממשלת מיעוט תחזיק 45 יום (לא יצליחו להעביר תקציב) ואז תתפזר ותוכה בבחירות וביבי ישיג 61 אצבעות שבאמצעותם יקפיא את משפטו, דבר שגם אני, כאיש ימין, מאוד חושש ממנו. הבלוק לא יתפורר ובסיכוי גבוה זו תהיה פארסה מושלמת".

במקביל, בקבוצות של כחול לבן פתחו עצומת ראשי מטות ופעילי שטח שקוראים להקים ממשלת מיעוט ולהחליף את נתניהו לאלתר.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יישר כח המסירות והנחישו. יביאו לכם את המלכות.

    כאשת ימין ובעיני רק בנימין נתניהו ראוי מחזקת את יועז הנדל וצביקה הנדל תמשיכו כך באמונה ותצטרפו לליכוד. ביום אחד תיקנו את עולמכם ואזרחי ישראל לעולם לא ישכחו לכם!

    מישהי שאוהבת את כולם |
    הגב
  2. כחולבן זה חניה אוטוטו יתפזרוו כמו כלבים

    כן

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב