שדר הרדיו החרדי שבילה עם מקורבו של טראמפ • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': המפלגות שמחפשות את אלי ישי, והיכן הוא מבלה? מי התחדש ברכב מהניילונים? ותחרות הוילות חוצה גבולות

לאחר שניסה (ללא הצלחה) לתמרן בין המשפחה המעיינות ונופי הארץ לבין המקלדת, בקליינע שם לב שהוא חוזר בשעות מאוחרות ליישוב מבודד עם שער כניסה אימתני במיוחד. הרעייה שנהגה ברכב הבחינה בשער הפתוח לרווחה וברכבים הרבים היוצאים משמחת אירוסין של איש ציבור ידוע לחצה בחוזקה על דוושת הגז, אלא שלדאבון כל בני היישוב השער נסגר על הרכב. בקליינע מדווח כי נגרם רב לרכב השרוט, ובקליינע שכבר אכל "קוצים ודרדרים" מימי בין הזמנים המטישים מייחל כבר לשלוח את הרכב לגריטה ואת הילדים למוסדות החינוך.

אלי ישי נדרש השבוע לסבב פגישות מלשכת רוה"מ דרך שרים ופוליטיקאים רבים שרוצים את תמיכתו ותמיכת מרן לבחירות הקרובות, בהם גם תנועת שס שהמגעים עליהם דיווחנו לראשונה עלו על כסא, ישי לא היה זמין, ומהלשנה שקיבלנו הוא נצפה עושה בננות בכינרת.

בימים שהדת מונחת על שולחן משרדי הפרסום של המפלגות, כל הסלבס, ממלי לוי ועד גל גדות (אתם בטח לא מכירים) התפנו ופירגנו לרב יוסי ערבליך יו"ר ארגון למענכם שעשה קידוש ה' גדול, ומי שחיפשו אותו ולא מצאו הם עורכי התכניות בערוץ 12 ו 13, אם מישהו במקרה תופס את הרב ערבליך, בבקשה לעדכן.

משרד בלומנטל חדד מתרחב, וממידע שהגיע לבקליינע צפויים מס מעברים של בכירי אנשי יחסי הציבור החרדים למשרד של בלומנטל חדד בכנפי נשרים.

בין טיול למקלדת – ראה בקליינע את יחיאל גולדמן, קמב"צ זק"א תל אביב כשהוא ממנגל ביד אחת עם בני משפחתו בפארק הירקון וביד השנייה עונה לטלפונים ומסייע בענייני חסד של אמת.


המלחין הרשי וינברגר ("דאוונען", "אלע אלע"), נפגש השבוע בהרים בניו יורק עם גדול הזמר יידל ורדיגר.

שדר הרדיו מנחם טוקר ורעייתו יעל נהנו מארוחה מפנקת במיוחד עם עוה"ד של טראמפ, מייקל ווילד במסעדת וול סטריט גריל בניו יורק.

אותו טוקר חזר לארץ ובשדה התעופה קיבלו אותו הזמר אבי אילסון והנגן אבי דרור בקסם מיוחד.

הסטיריאקן החרדי קובי אריאלי חרש את האגמים והיערות של אוסטריה, וקינח בקורקינטים בוינה.

החזן יעקב למר פגש את נטע ברזילי בורשה והזמין אותה לארוחת ערב "אשכנזית" בניו יורק

יעקב שוואקי הרביץ הופעה באמפי בראשון, בשורות הראשונות נצפו שוקי סלומון והמפיק דודו פדידה.

ולאחר המופע, שוואקי יצא לחגוג האפטר פארטי במסעדת 'ושבעת וברכת' בשכונת התקווה עם כל האמרגנים והמפיקים שקיבלו פינוק.

טוב, לזה לא ציפתם, יתד נאמן כינה את גדול הזמר בתואר הר"ר מרדכי בן דוד שליט"א

בזמן המשפט בחיפה, שטיינמץ הופיע בהדסה עין כרם

כל המי -מי -ומי הגיעו לשמח את אבי מימרן מקול חי שבירמץ את בנו בירושלים, בהם גם אנשי רדיו קול ברמה בו עבד האקס. כאן בתמונה אתם יכולים להבחין באריה דרעי בסוד שיח עם מנכ"ל קול ברמה אריאל דרעי.

וזה תמונה של משפחת מימרן המורחבת. (צילומים יונתן הלפרין)

בשמחת האירוסין לבתו של קובי רוזנשטיין בישוב מתתיהו השתתפו: המרא דאתרא הרב זיכרמן, ר"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ח"כ יעקב אשר, מנחם שפירא, אברימי קרויזר, וזליג אורלנסקי – צילום והפקה: סטייל הפקות.

בוילה אחרת, ברחובות ישבו משה גלסנר ואבי בלום ושוחחו על "השחור לבן". בקליינע שחשף בשעתו תמונות מהוילה המאובזרת יכול לבשר לכם כי בני המשפחה סיימו לרכוש את כל הפריטים לבית המפואר.

מוילה לוילה: ברשת פורסמה תמונת של ביתו החדש של חיים ביטון מנכ"ל ש"ס ומנכ"ל רשת החינוך "בני יוסף" ("מעיין החינוך התורני" בעבר. "אל המעיין" בעבר הרחוק יותר). גולשים תהו האם האם זה ראוי שביתו של חבר בכיר בתנועה הפונה אל דלת העם יהיה מנקר עיניים כ"כ? או שהוא רשאי לעשות בכספו כרצונו? למטקבקים פתרונות.

בין ההכנות לשלום זכר והברית. ראינו את דודי הומינר, מומחה הרכבים מירושלים, מוסר ללקוחות את הרכבים החדשים. אחד מהם הוא חתנו של הרב מאיר פרוש שהתחדש ברכב מהניילונים.

אז לא רק ידידה עובר דירה, גם האח אביגדור מאיר עובר בקרוב לרמת בית שמש. מה רע במודיעין עילית? חפר בקליינע,"פחות מסתדר עם החברה בהיכל יצחק", מסביר מאיר.

לסיום: ראש ישיבת מיר הגרא"י פינקל וראש ישיבת מיר ברכפלד הגר"נ אלון בניחום אבלים אצל ר' שוקי בריף היושב שבעה על פטירת בנו בני ז"ל מבחירי הישיבה.

ועד כאן להשבוע, שבת שלום וחודש טוב!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *