שוב חוזר הניגון: נתניהו "נחיל את החוק הישראלי על כל יישובי יהודה ושומרון"

ראש הממשלה נפגש עם תושבי מצפה דני וחרשה שבבנימין: "נחיל את החוק הישראלי על כל יישובי יהודה ושומרון. נמשיך להבטיח את ההתיישבות בארץ ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום עם נציגי היישובים מצפה דני וחרשה שבמועצת בנימין, שביקשו להביע תודה על האישורים שניתנו בשבוע שעבר במועצת התכנון העליונה בהובלת משרד ראש הממשלה.

במפגש השתתפו ראש מועצת בנימין ישראל גנץ, שר התיירות יריב לוין, שר המשפטים אמיר אוחנה ומנכ"ל משרד רוה"מ רונן פרץ ובמהלכו הודו נציגי היישובים לראש הממשלה על פועלו הרב עם אישורי הבנייה בועדת מת"ע.

בנוסף, השתתפו מרה ורות פריי, אלמנתו ואמו של דני פריי ז"ל שעל שמו נקרא היישוב מצפה דני לאחר שנרצח בתצפית היישוב בשנת 1995. מרה ביקשה להודות לראש הממשלה על פועלו הרב לבניית ההתיישבות וציינה שזו זכות עצומה ששמו של דני נקרא בארץ ישראל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "אני מברך אתכם היום על הזכות לפתח ולהרחיב את אחיזתנו ביהודה ושומרון.
נמצאים איתנו כאן אלמנתו ואמו של דני פריי ז"ל שעל שמו נקרא היישוב מצפה דני. הדם של דני נטוע עמוק באדמת ארץ ישראל ואני נרגש איתכם במעמד החשוב של פריצת הסכר להסדרת היישוב".

נתניהו הוסיף "כפי שהבטחתי, לא ייעקר אף יישוב ונחיל את הריבונות הישראלית על כל היישובים. זהו השלב הבא שלנו, לא רק גושים.
נעשה את זה בבנימין ובכל היישובים. נבטיח את ההתיישבות בליבה של ארץ ישראל יחד עם הממשל האמריקני. אני מודה לראש מועצת בנימין ישראל גנץ על פועלו למען ההתיישבות וביחד נעמיק שורשינו בחבלי ארצנו."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ אמר: "אנו מודים היום לראש הממשלה על המהלך להסדרת היישוב חרשה, הפקדת התב"ע של מצפה דני וכלל אישורי הבנייה ביהודה ושומרון. זהו עוד צעד בהכרה הלאומית ולריבונות ישראל בכל האזור. המהלך לא היה בלי קשיים. התעקשנו עם עמדה נחושה ואתה ראש הממשלה נרתמת יחד עם אנשי משרדך לאישורים החשובים. זכות גדולה שנמצאים איתנו כאן משפחת פריי שאיבדו את היקר להם מכל ונטיעת השורשים של דני ז"ל לנצח בליבנו."

צילום מדיה: דוברות בנימין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *