מרן ראש הישיבה הגר"מ מאזוז : "דעתי היא רק ג'"

"יש כאלו שלוקחים הקלטות ולוקחים חלק מכאן וחלק מכאן ואומרים מה דעתי"

אמש בשיעורו של מרן הגר״מ מאזוז היו מי שהבינו שהרב קרא להצביע עבור ש"ס .

היום לאחר שיחה עם חברי הכנסת של 'יהדות התורה' התייחס הגר"מ מאזוז להקלטה שהופצה אתמול כביכול הוא תומך במפלגת ש"ס שנלחמה בו: "יש כאלו שלוקחים הקלטות ולוקחים חלק מכאן וחלק מכאן ואומרים מה דעתי. דעתי היא רק ג'".

אמש בשיעורו של הרב ביקש שלא להצביע לעוצמה יהודית – ״צריך להצביע השבוע למפלגה חרדית וימנית. אסור הפעם להצביע לאיתמר בן גביר. אין לו סיכוי לעבור״,

עוד אמר אמש הגר"מ מאזוז וייתכן שכאן נבעה הטעות בהסקת המסקנות : ״אני לא יגיד לאיזה מפלגה להצביע. אבל אני חוזר על זה שוב ושוב, להצביע למפלגה שהיא תהיה גם חרדית וגם ימנית. אני לא מחליט למי אבל מרן חכם עובדיה זצ״ל עמד על זה שכל מי שמצביע לש״ס בונה מקווה ובונה בית כנסת ויש לו זכות עצומה״.

7 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מצחיק ועצוב לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל.

    מצחיק אותי לראות שבשביל נציגים בכנסת המינים של העמלקים, הרבנים ותלמידיהם מתפללים ובוכים שיצליחו, ובעד חילול שבת, גזירת גיוס השמד והזימה, וחפירת קברי ישראל, צוחקים ושותקים רח"ל. ואפילו לא יוצאים למחות נגד חילול שבת!!! וזה נעשה ע"י אלו שהם נקראים גדיייילים של המועצת. ובמקום חילול השם אין חולקים כבוד לרב! וד"ל.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אל תאמינו לכל הלוקשים והשקרים שמוכרים לכם בשם הגדולים

    לא כל הגדולים מסכימים עמו. בעוד יום הולכים להתקיים בחירות לכנסת המינות, צריך לדעת שלפי גדולי הדור זה איסור גמור ללכת ולהצביע, איסור של ממש, מאיסורים החמורים ביותר, זה איסור של ע"ז ושמד, ואבאר בקצרה; ודאי התעמולה הגדולה תתפרסם שכבר החזו"א זי"ע התיר להצביע, ועוד ועוד ע"ז הדרך, צריך לדעת שכל ההיתר שאמרו להצביע היה "אז" כאשר ה'כנסת' היתה אמצעי, וכהיום הרי המקום הזה הוא מהטמאים ביותר.

    גם ~ ידוע שהרב מפוניבז' זצוק"ל ייצג את היהדות החרדית בליטא, וכשהגיע לא"י שאלוהו אולי ייצג כאן ב'כנסת', אמר להם הרב מפוניבז' שאין לו מספיק חליפות לקרוע כל יום על דברי הכפירה המינות והנאצה שנאמרים שם על ידי חרדים נגד ד' ותורתו!!

    א"כ מה ההיתר לשלוח לשם, קבעו רבותינו שכדי שישמש אמצעי להציל מידיהם כמציל מן הליסטים לכן שלחנו כל השנים, אבל היום כל מי שרק רוצה לראות, רואה שה'כנסת' הפכה להיות ה'מטרה'! בשבילה המתירים הכל, ומתפשרים על הכל, נגד התורה הקדושה רח"ל, כמו הגיוס, חילול שבת, חפירת קברי ישראל, וכו' וכו' לא הותירו אפילו פינה אחת ביהדות שלא ויתרו עליה, כל השמד הותר "להם" לצורך ה'כסא'!! על דבר כזה לא הותר מעולם!!

    וידוע שלראשונה, גם האדמו"ר מסלאנים שליט"א הורה אמש לחסידיו שלא להשתתף הפעם בבחירות. וזה מכה חזקה לאגודת ישראל. נמצא שכעת האדמו"ר מסלאנים שליט"א נגד ההשתתפות בבחירות…

    וזה היה בסעודת הכנסת ספר תורה שהתקיימה בישיבתו באלעד, אז יצא האדמו"ר בחריפות נגד ההשתתפות בבחירות ואמר שכל ההיתר היתה רק נכון לשעתו שלא ישב בקואליציה, ובפרט עכשיו שהחכי"ם החרדים מסתירים ומשתיקים את כל המנהיגים והאדמורי"ם והגדולים, בענייני גזירת הגיוס, וחילולי שבת ברבים, וחפירת קברים של יהודים, ולא דואגים לדיור וכו' וכו' אז ההוראה שבבחירות האלו לא ישתתפו כלל וכלל.

    ולכן לדעת כל גדולי הדור כהיום זה איסור חמור ללכת להצביע – לשמד כפשוטו, ואף אם יש מי שלא ישמע לי, לכל הפחות בזמן שהוא הולך לשים את הפתק ב'קופסא' שירעדו לו הידיים, כי הוא הולך לתת את הכח למהרסי ומחריבי היהדות האמיתיים!! המחריבים האמיתיים זה הם, לא לפיד לא ליברמן וכו' , רק יהדות התורה ש"ס וכו' ודומיו. תדעו שזה איסור גמור להצביע!! וכל האיחוד והסיפורים ומאמרים של מנהיגי הדור זה "בלוף בגדול" של הבחירות של הכופרים החרדים… ואל תאמינו לכל הלוקשים והשקרים שמוכרים לכם בשם הגדולים.

    גם חייבים לזכור שהציונים העמלקים – "המדינה" גנבו אלפי ילדים, את ילדי תימן וכו', היה עדיף שימיתו את היהדות המפוארת הזו, שהעבירה מסורת טהורה מאז ימי בית שני, בתאי הגזים, ולא המיתה שהמיתו אותם המדינה לשמד ממש. זו הריגת הנשמות.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. שקר. סילוף דיברתי הרב!!!

    דיי לשקר הרב אמר שהוא נורמאלי והפוך הרב יותר רמז לג'.
    והסיפור שהרב סיפר על הבחירות לפני שנים זה לקחת את העיקר שהרב עובדיה היה שקוע בלימוד ולא במתגמים ולכן גם הבחורי ישיבות וכל מי שיכול יהיו שקועים בלימוד ולא במתגמים

    מישהו |
    הגב
  4. שקרררר הוא אמר ג. חרדי ימני זה ג. שס זה זבל

    רק לא שס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  5. מדברי האדמו"ר מסעטמר שליט"א הוא מצדיקי יסוד עולם של הדור הזה, אם לא הצדיק הגדול שבהם. כעת לפני הבחירות הטמאות של האפיקורסים הרשעים המסיונרים וכו' חייבים לזכור שהציונים העמלקים - "המדינה" גנבו אלפי ילדים, את ילדי תימן, היה עדיף שימיתו את היהדות המפוארת הזו, שהעבירה מסורת טהורה מאז ימי בית שני, בתאי הגזים, ולא המיתה שהמיתו אותם המדינה. זו הריגת הנשמות.

    מדברי האדמו"ר מסעטמר שליט"א הוא מצדיקי יסוד עולם של הדור הזה, אם לא הצדיק הגדול שבהם. כעת לפני הבחירות הטמאות של האפיקורסים הרשעים המסיונרים וכו' חייבים לזכור שהציונים העמלקים – "המדינה" גנבו אלפי ילדים, את ילדי תימן, היה עדיף שימיתו את היהדות המפוארת הזו, שהעבירה מסורת טהורה מאז ימי בית שני, בתאי הגזים, ולא המיתה שהמיתו אותם המדינה. זו הריגת הנשמות.

    בשואה מתו מות קדושים ועלו ישר לגן עדן, פה בארץ הם הרגו דורות. עד היום הזה לא יודעים איפה הילדים, וגם עוד מהמשפחות, מכרו אותם. האימהות שלהם בוכות עליהם כבר 60 שנה, מכרו אותם לגויים, לחילונים, זה מותר? זה לא בחינם – יש פה מגמה להשפיל את כבוד התורה ולומדיה עד עפר. וכו'

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב