דרמה לתוך הלילה: האם נתניהו יחסל את סער?

בשעה זו נסגרו הקלפיות בפרימרייז בליכוד, ובמפלגת השלטון מרוצים מאחוזי ההצבעה הגבוהים שאמורים להבטיח את מקומם של הח"כים הותיקים, בתום הלילה נוכל לדעת האם מאבקו של ראש הממשלה כנגד גדעון סער יישא פרי. צפו בשידור החי בערוץ 2

לאחר קרב רווי יצרים וסגירת חשבונות – בשעה זו נסגרו הקלפיות בפריימריז של הליכוד, הקרב בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לגדעון סער הולך ומתלהט ויגיע לשיאו במהלך הלילה – אז נדע האם יישא פרי במאבקו להדחת סער מהליכוד. גורמים בכירים בליכוד רומזים כי סער ישובץ במקום גבוה. לעת עתה, מגיעות תוצאות אמת ראשונות המצביעות על כך שלא יהיה שינוי במגמה הקיימת, למעט אולי אורן חזן שיודח כנראה הלילה בבושת פנים.

אחוז ההצבעה הגיע ל-: 58% בפריימריז הקודמים הצביעו 53,247 איש ו-55% בסך הכל. עד עכשיו הצביעו בפריימריז 62,009 שהם 52% הצבעה – והקלפיות פתוחות עד 22:00.

אתמול טען סער אמש במהדורה המרכזית כי הצהרות נתניהו כי רקח קונספירציות נגדו, הן "עלילות כזב" – אלא שראש הממשלה מתעקש כי הוא "עומד מאחורי כל מילה שאמרתי". נתניהו מתכוון לאפשרות שיודח ואז נשיא המדינה יטיל על גדעון סער את הרכבת הממשלה. באם גדעון סער ישובץ במקום גבוה זאת תהיה סטירת לחי מהדהדת עבור ראש הממשלה.

למרות המתיחות בינהם, סער הביע תמיכה בהנהגת נתניהו. "ממחר בבוקר כולנו משלבים ידיים במערכה העיקרית לניצחון הליכוד בבחירות ב-9 באפריל וכדי שהליכוד בראשות בנימין נתניהו ירכיב ממשלה הבאה במדינת ישראל", אמר עם הצבעתו בבחירות המקדימות. "יש אווירה מצוינת. אני קורא לכל חברי הליכוד לצאת להצביע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *