שידור חי: עצמאות חרדית ב'קול ברמה'

'עצמאות חרדית': צפו במשדר וידאו מיוחד החל מהשעה שמונה באולפן 'קול ברמה פלוס'

'עצמאות חרדית': משדר וידאו מיוחד החל מהשעה שמונה באולפן 'קול ברמה פלוס'.

המשדר בהגשתם של משה גלסנר, יעקב גרודקה וישראל כהן, בהשתתפות: הרב מרדכי בלוי, שלמה ברילנט, ישראל תיק יחיקם גמליאל, עו"ד דב הלברטל, השר לשעבר אלי ישי, עו"ד משה מורגנשטרן עו"ד משה באגד, שלמה קוק, אבי גרינצייג, עקיבא וייס, יקי אדמקר, עו"ד אברימי יוסטמן, ד"ר אסף מלחי, איציק קרומבי וחיים דיקמן.

צפו בשידור חי

 

 

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. "איזה עצמאות יש? אנשים יושבים במקלטים ומחכים להפסקת אש. על מה יש לשמוח?!"

    "איזה עצמאות יש? אנשים יושבים במקלטים ומחכים להפסקת אש. על מה יש לשמוח?!"

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. אַלְפֵי יְהוּדִים עוֹמְדִים מֻרְכָּנִים, מוֹרִידִים אֶת הָעֵינַיִם לָאָרֶץ... מָרְדֳּכַי לֹא יִכְרַע וְלֹא יִשְׁתַּחֲוֶה.

    כל הפוסקים אומרים שהעמידה בצפירה הוא עניין חוקות הגוים נטו, ואסוק מדאורייתא…

    אין שום סיבה יהודית לעמוד בצפירה, רק כלבים עומדים בצפירה!!! וזה מעשה קוף בעלמא. ופשוט שגם לא חייבים לעמוד מבחינת 'בין אדם לחבירו' כמובן. וכשיש חילול ד' אין חולקים כבוד אף לרב. תחשבו על ילדנו בעוד שלוש דורות, הם עלולים חלילה לחשוב שיש בכך משהו… וזה מעשה קוף בעלמא!!!

    אנחנו לא צריכים לוותר על קוצו של יו"ד מאמונתינו בשביל להכפיף את הדת הקדושה לשכל החילוני, מי שלא מבין את הנקודה הזו יש לו בעיה רצינית מאוד בהשקפת היהדות.

    לעמוד בצפירה זה להכריז חלילה וחס, אין הישארות הנפש! אין עולם הבא! כפירה של ממש, ולמה כך? כי העמידה היא הזכרון כביכול לשיטתם היחיד שנותר מהמת, ולכן צריך שהחי יתייחד עם זכרו של המת לבת ישכח. רק עמלקים עומדים בצפירה.

    אבל אנחנו החרדים לדבר ד', כולנו בני מאמינים, יודעים שיש הישארות הנפש, ויום הזיכרון הוא להזכיר את הנפטר להתפלל על נשמתו, וללמוד ולהעלות נשמתו לעולמים טובים עם מצוות ומעש"ט, כי בלי זה אין אפשרות אחרת…

    כמובן, אין צורך להכנס במלחמה על הדבר הזה, והחכם עיניו בראשו שלא ימצא ברחובות קריה בשעת הצפירה. אך אם קרה שנאנס ונמצא בשעת הצפירה בחוץ, ימשיך להלך כדרכו בבחינת 'וּמָרְדֳּכַי לֹא יִכְרַע וְלֹא יִשְׁתַּחֲוֶה'… ואם יקניטוהו ישיב שלא כמתלהם אלא כמפטיר, שאינו מאמין בכך, והוא אמנם מכבד, וזוכר ומתייחד בלב, כדרכו שלו, ואי אפשר לכפות כפיה שענינה אמונה מסויימת על מי שלא מאמין, ואנחנו החרדים לא מאמינים בכך! אנחנו מאמינים בני מאמינים רק בקב"ה.

    העמידה בצפירה הוא עניין חוקות הגוים |
    הגב