שינויים ברישיון הנהיגה

לא נדרש עוד לשאת את רשיונות הנהיגה והרכב בעת הנהיגה

צריך לחדש את רישיון הנהיגה או להנפיק כפל רישיון? מהיום ניתן לשלם את אגרת רישיון הנהיגה באתר האינטרנט של משרד התחבורה או במוקד הטלפוני (5678*), ולקבל מיידית את הרישיון הזמני בדואר האלקטרוני (מייל), מבלי לצאת מהבית.

עד כה, נהג ששילם עבור חידוש רישיון הנהיגה באינטרנט או בטלפון, נאלץ להמתין לקבלת הרישיון הזמני, באמצעות דואר ישראל. מהיום, יוכלו הנהגים, כולל נהגים חדשים בעלי היתר נהיגה זמני, לשלם את אגרת הרישוי באינטרנט ובמוקד הטלפוני ולקבל את הרישיון, מיידית, באמצעות הדואר האלקטרוני (מייל).

מנתוני משרד התחבורה עולה כי מדי שנה יותר מ-350 אלף נהגים מנפיקים רישיונות נהיגה באינטרנט, בטלפון, בעמדות הרישוי האוטומטיות (רישיומט) ובסניפי הדואר ברחבי הארץ. השירות החדש יאפשר לנהגים להנפיק רישיון נהיגה או לחדש אותו, מכל מקום ומבלי לצאת מהבית.

יצוין כי לפני כחצי שנה השיק משרד התחבורה שירות חדש המאפשר לקבל את רישיון הרכב באמצעות המייל, לאחר תשלום האגרה באינטרנט או בטלפון. מאז הונפקו במייל יותר מ-150 אלף רישיונות רכב.

משרד התחבורה מזכיר לנהגים כי לא נדרש עוד לשאת את רשיונות הנהיגה והרכב בעת הנהיגה וניתן להסתפק בהצגת תעודת זהות או דרכון. מנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר-אייל ציינה כי משרד ממשיך לפעול לשיפור השירות לאזרח ובמקביל לחסוך בהדפסת נייר ובעלויות משלוח הדואר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *