"שלא יטיף מוסר": בן גביר לועג לנתניהו

בעוצמה יהודית לא ממהרים לשום מקום ומגיבים לנתניהו: '"אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה – שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא בצהרים (חמישי) לעוצמה יהודית לפרוש מהמירוץ הפוליטי מחשש שלא לעבור את אחוז החסימה, אך בעוצמה יהודית לא ממהרים לשום מקום ומגיבים בתגובה לדברי נתניהו: "עוצמה יהודית המפלגה היחידה שלא תשב עם גנץ – גלה אחריות ואל תנסה לפגוע בנו". איתמר בן גביר שיגר מסר חריף לנתניהו ואמר כי אנחנו ממשיכים להתמודד, שנתניהו לא יטיף מוסר – אם הוא היה מפנה את מקומו, מזמן הייתה ממשלת ימין."

"גם ראש הממשלה יודע שרק עוצמה יהודית לא תבגוד בגוש הימין ותיכנס לממשלת גנץ. בנט רצה לשבת עם גנץ, סמוטריץ' תמך בממשלת אחדות, וגם נתניהו עצמו חתר לכינון ממשלה עם לפיד, גנץ ומפלגת העבודה.", נמסר בהודעת המפלגה.

בעוצמה יהודית מזכירים עוד כי"בפעם הקודמת ראש הממשלה הלך על הראש של עוצמה יהודית, ומנע הקמת ממשלת ימין. אם ראש הממשלה חפץ בהקמת ממשלת ימין, אנו קוראים לו לגלות אחריות, לתת לעם להחליט, ולא לנסות לפגוע בעוצמה יהודית".

לסיום, עקץ בן גביר את נתניהו: "אם ראש הממשלה היה פורש מתפקידו הייתה מוקמת ממשלה – שלא יטיף לבן גביר לעשות מה שאינו עושה בעצמו, ובצדק".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *