שלמה ארצי מתנגד לבקשת הרב פירר: "אנסה למנוע הדרת נשים"

סערה בתעשיית הזמר: במופע, שנערך במסגרת ערב ההתרמה השנתי לאגודת "עזרה למרפא" בראשותו של הרב פירר, לא ישתתפו כלל זמרות – זאת לבקשת הרב פירר.

המוזיקאי עילי בוטנר פנה אמש (שלישי) בכתב למפיקי מופע המחווה לפירר, והודיע שלא ישתתף במופע בלי הזמרת אדר גולד

סערה בתעשיית הזמר: במופע, שנערך במסגרת ערב ההתרמה השנתי לאגודת "עזרה למרפא" בראשותו של הרב פירר, לא ישתתפו כלל זמרות – זאת לבקשת הרב פירר. "אין שום בעיה של הדרת נשים בקהל, הרב ביקש לכבד אותו בעניין הזה שנשים לא תשרנה במופע", הסביר חיים שמש, מי שמנהל את הצד האמנתי של הערב. "באחת הפגישות הראשונות של ההפקה שחשבנו מה רוצים לעשות, נאמר שלרב יהיה קשה אם נרצה שנשים ישירו, לא חשבתי פעמיים והמשכתי הלאה. כיף לי לכבד את הרב מכיוון שאני אומר לך, הוא עושה מעשים שלא הממשלה ולא הממסד ולא משרד הבריאות, אף אחד לא מסוגל לעשות".

המוזיקאי עילי בוטנר פנה אמש (שלישי) בכתב למפיקי מופע המחווה, והודיע שלא ישתתף במופע בלי הזמרת אדר גולד,

ארצי כתב בצהריים בעמוד הפייסבוק שלו: "רק אתמול בערב הובא לידיעתי שערב התרמה לעמותה 'עזרה למרפא' של הרב פירר, ששירי אמורים להיות חלק ממנו..למעשה מדיר נשים. כל חיי שרתי והופעתי על במות עם נשים ואף כתבתי דואטים רבים אותם שרתי עם זמרות. אמנם זהו ערב למען מטרה נעלה ואכן כל אחד רשאי להשתמש בשיריי, אבל אני מתכוון כעת לעשות כל שביכולתי לשכנע את כבוד הרב לשנות את דעתו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *