שניים אוחזין: ח"כ גפני ו'כחול לבן' מתקוטטים על קרדיט

"מריבות הקרדיטים המיותרים הללו לא מוסיפים לאף אחד ובוודאי לא למוציאים אותם, הציבור הישראלי לא טיפש, ויודע בדיוק מי פועל בעבורו"

פוליטיקה חדשה? גפני זעם על לקיחת הקרדיט של כחול לבן

הבוקר שוב, בפעם השניה בשבוע האחרון מפלגת 'כחול לבן' הוציאה הודעה רשמית על "הישג" כביכול של חבריה תוך לקיחת הקרדיט לחברי הכנסת מועדת הכספים.

יו"ר הועדה ח"כ משה גפני מחה בפתח הדיון הבוקר על השיטה החדשה זו הפעם השניה בשבוע האחרון.

המקרה הראשון היה על הדיון וקידום החוק לפיצוי המסעדנים ובעלי אולמות האירועים בעוטף עזה שוועדת הכספים מקדמת בימים אלו, כאשר סיעת 'כחול לבן' פרסמו תמונה בדף הפייסבוק שלהם של ועדה אחרת בכנסת ומעל הכיתוב "הנה רק חלק מנה שעשינו השבוע" ועל כך שהם אלו שדאגו לדיון ולחוק הנ"ל.

הפעם השניה הייתה הבוקר שסיעת 'כחול לבן' הוציאה הודעה לעיתונות עוד טרם החל הדיון בועדה לאחר דרישת יו"ר הועדה וחברי הכנסת לדיון מיוחד על הגירעון הממשלתי בהשתתפות ראש אגף התקציבים מר שאול מרידור. בהודעה נאמר שחכ"י 'כחול לבן' הם אלו שדאגו לדיון וכו'.

חברי כנסת רבים מכל סיעות הבית מחו בפני יו"ר הועדה ח"כ משה גפני על המגמה החדשה שמסתמנת, בו כל חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה "מיותרים" בוועדה ורק סיעת 'כחול לבן' הם אלו שפועלים ועובדים בועדה ובכלל.

"זו לא ועדה פוליטית, אין קואליציה ואופוזיציה בועדת הכספים, רובם ככולם של הדברים עוברים בועדה פה אחד. האמינו לי, מריבות הקרדיטים המיותרים הללו לא מוסיפים לאף אחד ובוודאי לא למוציאים אותם, הציבור הישראלי לא טיפש, ויודע בדיוק מי פועל בעבורו". אמר ח"כ גפני.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *