ש"ס אידן מתרחבים: סניף רביעי נפתח בביתר עילית

היערכות לקראת מעמד הבחינה והסיום של לימוד 813.300 דפי גמרא על ידי למעלה משישים אברכים בציון עשור לרשת הכוללים "ש"ס אידן" בראשות גדולי התורה והחסידות

פני ארבע שנים נשיא רשת הכוללים ש"ס אידן, מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, העניק את ברכתו לרשת הכוללים 'ש"ס אידן' שיפתחו עוד עשרה כוללים נוספים עם אברכים גאונים יודעי ש"ס על בוריו.

כעת, עם תחילת זמן חורף בנוסף לכולל הראשון שהוקם בבית שמש המונה 21 אברכים, הכולל בבני ברק המונה 16 אברכים, וירושלים עם ארבע עשרה אברכים, ביום שלישי – ראש חודש חשוון נפתח בעיר ביתר עיר התורה והחסידות בהרי יהודה כולל חדש לאחד עשרה אברכים צעירים היודעים ולומדים ש"ס ישר והפוך.

מערכת השינון והחזרה הייחודית של ש"ס אידן שבו האברכים שולטים בכל הש"ס כולו, כולל רש"י ותוספות נודע לשם דבר, במסגרת הלימודים בכולל הייחודי כל אברך מסיים ביום שמונה דפים ובכל יום הוא חוזר ארבע פעמים, ונבחן על 225 דפי גמרא בכל חודש. כשהסיום מתקיים בכל שנה בחודש חשוון.

מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות וכן ראשי הישיבות ברחבי הארץ מוקירים את מפעל רשת הכוללים של ש"ס אידן שבראשות גאב"ד פוזנא הגרא"א אייזן שחוללו מהפכה בעשור האחרון. בכל תקופה גם מתקיים מבחן פומבי של גדולי תלמידי החכמים הבקיאים בכל הש"ס שבוחנים את האברכים ישר והפוך.

ביום שישי ב' דראש חודש כסלו תש"פ לרגל מלאות עשור לש"ס אידן, ושנה שבה יושלמו 813,300 דפי גמרא על ידי לימוד של למעלה משישים האברכים ייערך מבחן גדול בבני ברק בשילוב סעודת מצווה לכבודה של תורה בראשות מרנן ורבנן גדולי התורה והחסידות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *