ש"ס עתרה ולפיד הגיב: "ביקורת עניינית"

מפלגת "כחול לבן" השיבה לעתירת ש"ס שביקשה לפסול את סרטון הוואטסאפ ה"אנטישמי" של לפיד: "ש"ס שתקה כאשר מנהיגי הציבור החרדי קראו ללפיד היטלר"

ח"כ יאיר לפיד ומפלגת "כחול לבן" השיבו הבוקר (רביעי) לעתירה שהגישה מפלגת ש"ס לוועדת הבחירות, בדרישה לפסול את סרטון הוואטסאפ ה"אנטישמי" שפרסם לפיד נגד הציבור החרדי.

"מדובר בעתירה שהיא כל כולה מופת של התחסדות, צביעות וניצול ציני של מוסד זה לצרכים פוליטיים", נאמר בתשובת כחול לבן. "לא 'אנטישמיות', לא 'גזענות', לא 'פגיעה באמות הסיפים', כי אם ביקורת עניינית, ובכל הכבוד, ולטעמם של יאיר לפיד ומפלגת 'כחול לבן' אף ביקורת מוצדקת".

מפלגתו של בני גנץ גם דורשת מש"ס לשאת בעלויות העתירה, "מרתק לגלות כי מפלגת ש"ס לא השמיעה הגה כאשר מנהיגי הציבור החרדי קראו לח"כ לפיד 'גבלס', 'עמלק', היטלר'. כל אלה לא חדרו את סף הרגישות שלהם.

"רק לפני מספר חודשים הצביעו נציגי ש"ס בעד הכשרת מועמדותו של מר מיכאל בן ארי בבחירות לכנסת, ולמרות שורה ארוכה של התבטאויות גזעניות קשות וקיצוניות, אשר הביאו את בית המשפט העליון לפסול את מועמדותו. אולם השבוע, בשל משפט אחד בסרטון הומוריסטי, מפלגת ש"ס 'מזדעזעת' ומתקוממת".

לטענת כחול לבן, "הסרטון אינו עוסק בציבור החרדי או בעולם הישיבות שאין חולק על אודות חשיבותו לציבור החרדי. עניינו של הסרטון הוא בשאלת נכונותו של מר נתניהו להיענות לדרישות 'שותפיו הטבעיים', הזויות ומופרכות ככל שיהיו; ובמקרה של המפלגות החרדיות להגדיל את היקף התקציבים שיינתנו לישיבות לצורך הבטחת הישרדותו הפוליטית של נתניהו עצמו. ותו לא".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *