ש"ס פותחת בגיוס המונים: "היעד 5 מיליון"

ש"ס פותחת בגיוס המונים להקמת 'בית ש"ס' שייתן מענה הולם לצרכי התנועה. היעד: 5 מיליון שקלים

תנועת ש"ס החלה השבוע בפרוייקט גיוס המונים מקרב תומכיה ואוהדיה במטרה להקים לאחר הבחירות 'בית ש"ס', בית קבע למפלגה שיטפל בצרכי התנועה הרבים ומאות נציגיה הפרוסים בכל רחבי הארץ וכן לתת מענה מקצועי לפניות הציבור הרבות הזורמות לתנועה. בית קבע כזה, יעניק כוח ותנופה רבה לתנועה ש"ס, המשמשת כתובת יחידה למאות אלפים ברחבי הארץ בכל נושא ועניין.

היוזמה היא של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בגיבוי מלא של נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן שליט"א, שאף הורה כי ניתן לתרום לדבר זה מכספי מעשר, היות וכל פעילותה של ש"ס הנה קודש, להגדלת כוח התורה והמסורת, לחינוך יהודי ערכי, ולסיוע לשכבות המוחלשות.

הצורך במהלך נובע מהוצאות הכספיות הכבדות המוטלות בימים אלו על הנהלת התנועה, בשל חובות ישנים אשר שולמו בשנים האחרונות, ובשל הבחירות המוניציפאליות שהסתיימו זה עתה וגרמו הוצאות גדולות שאף הן שולמו לאחרונה. והן בשל ההוצאות הרבות הכרוכות בקמפיין בחירות 2019.
גיוס ההמונים יעניק משאבים חיוניים לתנועה, לצאת ממעגל התשלומים וליצור אפשרות לבניית בית קבע, כיאה וראוי לתנועת ש"ס.

יודגש, כי לאורך שנים רבות ש"ס מתנהלת באופן מופתי, תוך שמירה קפדנית על מנהל תקין לפי כל הכללים, ולמרות שרצה בלמעלה מ-90 יישובים ברחבי הארץ, לא קיבלה שום קנס או אפילו הערה ממבקר המדינה על התנהלות לא תקינה.

במהלך עשרות שנות קיומה לא פנתה ש"ס אל הציבור בבקשת סיוע כספי, לא למפלגה ולא למוסדותיה הרבים, ואף לא נטלה 'דמי חבר' כפי שנהוג במפלגות אחרות. לראשונה ש"ס פונה אל הציבור שנהנה ממנה לאורך עשרות שנות קיומה, לתמוך ולהיות שותפים במפעל הגדול שהקים מרן רבנו עובדיה יוסף זצוק"ל.

היעד שנקבע לגיוס – 5 מליון שקלים. הפעילות נעשית על ידי נציגי התנועה ופעילים בולטים, בקרב מעגלים קרובים ורחבים. התרומות נאספות לפי מגבלות החוק הקיימות – עד 2,300 ₪ לכל בית אב, הכולל זוג וכן ילדים הסמוכים על שולחנם. התורמים יזכו ל"כרטיס חבר" מיוחד בתנועת ש"ס וכל פעולות הקודש והחינוך שתעשנה ע"י התנועה ייזקפו לזכותם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *