שר הבריאות אדלשטיין בבשורה לציבור: "השגנו כמיליארד ש"ח להיערכות מערכת הבריאות לחורף"

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (חמישי) בבית החולים אסותא באשדוד, בעיריית אשדוד ובתחנת בדיקה לקורונה של קופת חולים לאומית.

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין סייר היום (חמישי) בבית החולים אסותא באשדוד, בעיריית אשדוד ובתחנת בדיקה לקורונה של קופת חולים לאומית.

בבית החולים אסותא בישר השר על השגת כמיליארד שקלים בשיחות עם משרד האוצר, עבור היערכות בתי החולים וקופות החולים לחורף.

"אני מגיע לכאן עם בשורה של ההיערכות לחורף", אמר. הושגה תוספת של מיליארד שקלים. כ 400 מיליון ילך לאשפוזי בית על מנת למנוע מאנשים את הצורך להגיע למרפאות, ועוד כ 600 מיליון שקלים לדברים כמו חיסוני שפעת, רפואה מרחוק ופעולות מוספוץ שנדרשות לטיפול בתחלואה כפולה. אני מקווה שזו רק סנונית ראשונית באמצעותה החולים יוכלו להיערך לחורף בצורה ראויה כפי שאנחנו מצפים מהם".

אדלשטיין התייחס גם לפרסום על פרשת המין הקבוצתי באילת:

"הדברים שפורסמו על מה שקרה באילת הם ההפך של ערבות הדדית. "כסדום היינו, לעמורה דמינו", נכתב בהפטרה שקוראים לפני תשעה באב. מדובר בערעור טוטאלי של כל הערכים עליהם בנויה החברה שלנו. עלינו להוקיע את כל המשתתפים במעשה הנורא הזה. המקביל עלינו לתת מענה ראוי לקורבנות של מקרים דומים בתקווה שלא יקרו. במסגרת העבודה סיכמנו על פתיחת "חדר אקוטי" לנפגעות תקיפה מינית ביוספטל ןבימים הקרובים יינתן שם טיפול ראוי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *