שר הבריאות נגד גרוטו: "פגע באמון הציבור, לא אנהג בסלחנות"

המיליארדר שגיא טען שקיבל אישור להשתתף במסיבה, והציג מסמך מהמשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו‎ שלפיו הוא לא צריך להיכנס לבידוד

שר הבריאות יולי אדלשטיין דורש לערוך בירור סביב הדיווח בחדשות 12 הערב (רביעי), שלפיו המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' איתמר גרוטו, פטר את מיליארדר ישראלי מבידוד בעת שהגיע לארץ.

השר אדלשטיין הורה למנכ"ל משרדו היוצא משה בר סימן טוב לערוך בירור עם פרופ' גרוטו ולבחון את הסוגיה בכל הכלים המשמעתיים שעומדים לרשותו. את התשובות בעניין מצפה אדלשטיין לקבל כבר מחר.

השר אמר כי "במיוחד בשעה שיש מאמץ רב להסביר לציבור את חשיבות העמידה בהנחיות משרד הבריאות וכאשר אנחנו קוראים להגברת האכיפה, לא ייתכן שיהיו פטורים מבידוד שיסכנו את בריאות הציבור. מדובר בפגיעה קשה באמון הציבור וטעות חמורה בשיקול הדעת. במקרים כאלה לא אנהג בסלחנות".

כזכור, המילרדאר טדי שגיא, נחת בשבוע שעבר בישראל ולא שמר על בידוד על פי החוק, הוא השתתף באירוע עם גדול הזמר החילוני עומר אדם ועוד רבים,

לפי הדיווח בחדשות 12, שגיא נחת בארץ בשבוע שעבר עם מטוסו הפרטי מקפריסין. במקום לשהות בבידוד, כמתחייב לפי הנחיות משרד הבריאות, הגיע לחגיגת "בר מצווה" בביתו של איציק טולדנו, אביה של בת הזוג של עומר אדם. לטענתו, פרופסור גרוטו נתן לו אישור מיוחד.

במהלך המסיבה נורו זיקוקי די-נור והושמעה מוזיקה בווליום גבוה שהטרידו את השכנים. למקום הוזעקה משטרה ובעל הדירה שבה התקיימה המסיבה זומן לחקירה.

שגיא טען שקיבל אישור לכך, והציג מסמך מהמשנה למנכ"ל משרד הבריאות איתמר גרוטו‎ שלפיו הוא לא צריך להיכנס לבידוד.

המילארדר שגיא חזר באותו ערב לקפריסין שם הוא מתגורר עם בני משפחתו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *