שר החוץ הפתיע: מכינים את השטח להעברת השלטון לטרמאפ

שר החוץ האמריקני מייק פומפאו אמר הערב (שלישי) כי הם מכינים את השטח להעברה חלקה "לממשל השני של טראמפ"

שר החוץ האמריקני מייק פומפאו אמר הערב (שלישי) כי הם מכינים את השטח להעברה חלקה "לממשל השני של טראמפ" – וזה למרות תוצאות הבחירות שמעניקות לביידן את רוב האלקטורים.  הערב פורסם כי טראמפ זכה בצפון קרולנייה, אך התוצאה המחמיאה שם לא תורמת לו מספיק אלקטורים.

 

ההנהגה הרפובליקנית עדיין מסרבת להכיר בהפסד כאשר רוב בכירי המפלגה מסרבים להשלים עם ניצחונו של ביידן, בפומבי, וממשיכים לחזור על הטענות לזיופים ורמאות בקלפיות.

 שר החוץ פומפאו נשאל האם הוא משתף פעולה עם צוות המעבר של ביידן. ולמרבה ההפתעה, הוא השיב: "אנחנו מכינים את הכול להעברה חלקה לממשל השני של טראמפ" – כאמור, בניגוד לתוצאות.

"תהיה העברת שלטון חלקה לכהונה נוספת של טראמפ", אמר פומפאו. "העולם צופה במה שמתרחש. אנחנו נספור את כל הקולות, וכשהליך הספירה יסתיים, יבחרו האלקטורים, יש תהליך שלם. החוקה מפרטת את זה בבירור. והעולם יכול להיות בטוח שהמעבר שדרוש לכך שמחלקת המדינה תמשיך לפעול היום, תהיה מוצלחת היום, תהיה מוצלחת כשהנשיא שיכנס לתפקיד ב-20 בינואר בשתים עשרה ודקה יהיה מוצלח גם כן".

הנשיא שנבחר על ידי כלי התקשורת ג'ו ביידן, אמר כי למרות סירובו של טראמפ לקבל את תוצאות הבחירות, חילופי הממשל יתרחשו כמתוכנן.

.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *