שר הפנים דרעי על פרשת גילה גמליאל: ״אצלי במפלגה זה לא היה קורה״

יו״ר ש״ס ושר הפנים אריה דרעי התארח אצל גלסנר ובלום בערוץ כנסת מותח ביקורת על המראות באשדוד וברחובות בני ברק: ״זה היה לכבוד האדמו״ר, אם היו נזהרים. אם ישמרו על ההנחיות, למשטרה לא תהיה עבודה״ * על אלימות המשטרה: ״יש הבדל בין אכיפה מצילת חיים לכזאת שבאה לעשות איזון״ * ועל ראשי כחול לבן: ״אופוזיציה בתוך הממשלה״ * וגם: כשדרעי הפתיע את המגישים באיחול מזל טוב ליום הולדתם המשותף

מסוכתו בהר נוף, כשהוא נזהר להמשיך ולעטות מסכה גם תוך כדי הראיון – מותח דרעי בראיון למשה גלסנר ולעו״ד אבי בלום בתוכנית שחור-לבן בערוץ כנסת ביקורת קשה על התנהלות השרה גילה גמליאל, ובמשתמע, גם על ראש הממשלה נתניהו. ״אצלי במפלגה זה לא היה קורה״, אמר דרעי והסביר מדוע דווקא השרים מחויבים בהקפדה יתירה.

דרעי דיבר בכאב גם על המראות בהלווית האדמו״ר מפיצבורג: ״הוא שמר ונזהר וזה היה לכבודו אם היו נזהרים גם כן. בהלוויית הרב בקשי דורון שהייתי קרוב אליו מאוד – הספדתי בטלפון״.

דרעי התייחס לאלימות השוטרים שנראתה ברחובות תל אביב ובני ברק ולמראה התמונות הקשות – הבהיר: ״כשמדובר בחיי אדם חייבים להיכנס למשמעת… אם ישמרו על ההנחיות – למשטרה לא תהיה עבודה״.

על העובדה שהמשטרה הגיעה לבני ברק דווקא ביום בו ננקטה יד קשה כלפי המפגינים בתל אביב השיב דרעי בביקורת: ״יש הבדל בין אכיפה מצילת חיים לאכיפה שבאה לעשות איזון״.

דרעי התייחס גם לעימות המתעצם בין כחול לבן לליכוד: ״הבעיה היא לא תקציב, לא מפכ״ל ולא פרקליט מדינה. אין אמון בין הליכוד ומנהיגיו לכחול לבן ומנהיגיה… כחול לבן החליטה להתנהג כמו אופוזיציה בתוך הממשלה״.

בסיום הראיון הפתיע דרעי את צמד המגישים החרדים באיחולי מזל טוב לרגל יום הולדתם המשותף.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *