שר התחבורה על סגירת שדב דב :"אני משוכנע שכולם רוצים את טובתה של מדינת ישראל ופועלים לשם שמים."

"במשך כשלוש שנים נלחמתי בכל כוחי לשמר את שדה דב במקומו. יחד עם חברים טובים כמו ח"כ יואב קיש וח"כ איציק שמולי ועוד רבים וטובים הפכנו כל אבן. כל העת לנגד עיניינו עמדו רווחתם של תושבי אילת והפריפריה והאינטרס הציבורי שבשימור תעופת פנים יעילה במדינת ישראל.

היועץ המשפטי לממשלה סבר שמדינת ישראל חשופה לתביעות על סך מיליארדי שקלים באם השדה יישאר במקומו עוד יום אחד, ובנסיבות הללו קיבלנו את ההחלטה הקשה. אפשר להסכים עם קביעתו של היועץ ואפשר שלא, אבל זה מאחורינו, עתה המטרה של כולנו – חיזוק העיר אילת.

גם בשעות הרבות של השבוע האחרון פעלנו לילות כימים כדי למזער את הנזקים של סגירת השדה. אני מתחייב להמשיך ללוות את תושבי אילת ואת ראש העיר הגיבור שלה בכל הסוגיות כדי למזער את הפגיעה בהם ולדאוג לרווחתם ולפיתוחה של העיר הדרומית שמתמודדת עם אתגרים רבים.

אני מצדיע לראש העיר, מאיר יצחק הלוי, וליתר השותפים למאבק הצודק הזה שלימדו אותי שיעור בנחישות ואמונה בצדקת הדרך. המאבק הזה לא היה לשווא, הוא העלה את העיר על מפת המודעות הציבורית והממשלתית ופירותיו ילוו אותנו בהמשך – כבר בתכנית הפיתוח המידית שאותה הורה ראש הממשלה להביא לממשלה ולתקצב בתוך שלושה שבועות, ובהמשך בעזרת השם בהשלמת התכנית האסטרטגית לפיתוח העיר שתקועה במסדרונות כבר שנים.

מחר בצהריים אגיע לנתב"ג פעם שנייה תוך שבוע על מנת לוודא מקרוב שהשדה ערוך באופן מיטבי לקלוט את תעופת שדה דב באופן אופטימלי ותוך שמירת תדירות הטיסות מאילת ואליה.

משרד התחבורה בראשותי מחויב לתושבי אילת, לפריפריה ולאזרחי ישראל כולם ונעשה כל שנוכל למענם.

אני מבקש להודות לראש הממשלה ולכל גורמי המקצוע, גם אלה שחלקתי עליהם במהלך הדרך באופן נוקב. אני משוכנע שכולם רוצים את טובתה של מדינת ישראל ופועלים לשם שמים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *